Meta: Για πρώτη φορά η εταιρεία του Ζάκερμπεργκ βλέπει τα έσοδα να μειώνονται


Με τη διαφημιστική δαπάνη να μειώνεται και τον ανταγωνισμό του TikTok να εντείνεται, η Meta Platforms, ιδιοκτήτρια του Facebook και του Instagram, είδε για πρώτη φορά τα έσοδά της να μειώνονται το δεύτερο τρίμηνο του 2022.

Τα συνολικά έσοδα, τα οποία προέρχονται σχεδόν αποκλειστικά από τις online διαφημίσεις, υποχώρησαν κατά 1% στα 28,8 δισ. δολάρια, κάτω από τις προσδοκίες της Ουόλ Στριτ για 28,9 δισ., σύμφωνα με στοιχεία της Refinitiv που επικαλείται το Reuters.

Τα έσοδα διαμορφώθηκαν στα 6,69 δισ. δολάρια, ή 2,46 δολάρια ανά μετοχή, στο τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου, ποσό μειωμένο κατά 36% κατά την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

Διαβάστε επίσης: Η Facebook ανοίγει κατάστημα ρούχων για άβαταρ

Όσον αφορά το επόμενο τρίμηνο, η εταιρεία του Μαρκ Ζάκερμπεργκ παρουσίασε μια δυσοίωνη πρόβλεψη για μείωση των εσόδων στα 26-28,5 δισ. δολάρια, πολύ κάτω από τα 30,52 δισ. που περίμεναν οι επενδυτές σύμφωνα με την Refinitiv.

Μικρή αύξηση χρηστών

Το Facebook, η μεγαλύτερη υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης παγκοσμίως, ανέφερε ότι οι μηνιαίοι χρήστες του ανήλθαν στα 2,93 δισεκατομμύρια άτομα, αριθμός αυξημένος κατά 1% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, ενώ ο αριθμός των ενεργών ημερήσιων χρηστών έφτασε τα 1,97 δισεκατομμύρια και ξεπέρασε τις προσδοκίες.

Όπως πολλές άλλες εταιρείες με παγκόσμια παρουσία, η Meta βλέπει τα έσοδα να πιέζονται λόγω του ισχυρού δολαρίου, καθώς οι πωλήσεις διαφημίσεων σε άλλα νομίσματα αντιστοιχούν πλέον σε λιγότερα δολάρια.

Τα αποτελέσματα της Meta υποδηλώνουν ωστόσο ότι η πτώση της διαφημιστικής δαπάνης είναι μεγαλύτερη στα κοινωνικά δίκτυα από ό,τι σε άλλες υπηρεσίες.

Η Alphabet, η μεγαλύτερη πλατφόρμα ψηφιακών διαφημίσεων, ανέφερε αυτή την εβδομάδα αύξηση των εσόδων, με τα έσοδα της μηχανής αναζήτησης Google να ξεπερνούν τις προβλέψεις των επενδυτών.

Κιμ Καρντάσιαν

Η Meta αντιμετωπίζει εξάλλου αυξημένο ανταγωνισμό από το κινεζικό TikTοk, το οποίο προσπαθεί τώρα να μιμηθεί με την υπηρεσία σύντομων βίντεο Reel.

Τη Δευτέρα, δύο από τις μεγαλύτερες διασημότητες του Instagram, η Κιμ Καρντάσιαν και η ετεροθαλής αδελφή της Κάιλι Τζένερ κάλεσαν την εταιρεία να πάψει να μιμείται το TikTok και να «ξανακάνει το Instagram Instagram».

«Η Meta έχει πρόβλημα επειδή κυνηγάει το TikTok. Και αν οι Καρντάσιαν λένε ότι δεν τους αρέσει πια το Instagram [..] Η Meta πρέπει να δώσει προσοχή» σχολίασε η Κιμ Φόρεστ της Bokeh Capital Partners.

Όσον αφορά το metaverse στο οποίο ποντάρει πλέον η Meta, όλα παραμένουν κυρίως θεωρητικά.

Το τμήμα Reality Labs, το οποίο αναπτύσσει τεχνολογίες του metaverse όπως γυαλιά εικονικής πραγματικότητας, είχε ζημίες 10,2 δισ. δολαρίων το 2021.

Στο δεύτερο τρίμηνο οι πωλήσεις έπεσαν στα 453 εκατ. δολάρια από 695 εκατ. στο πρώτο τρίμηνο.



Ροή Ειδήσεων

Το Ιράν στέλνει δυνάμεις στη Συρία – Μπορούν να σώσουν ξανά τον Άσαντ;

Η Συρία είναι ένας από τους στενότερους συμμάχους της Τεχεράνης, όπου στο έδαφός της υπάρχουν ζωτικής σημασίας γραμμές εφοδιασμού που της επιτρέπουν να...

Αυτιάς σε Λαγκάρντ: Στηρίξτε κοινωνία, νοιοκυριά και επιχειρήσεις με φθηνό χρήμα – Τι απάντησε η πρόεδρος της ΕΚΤ

Τη στήριξη των οικογενειών για την απόκτηση στέγης μέσω χαμηλότοκων δανείων, ζήτησε, μεταξύ άλλων, από την Λαγκάρντ, ο ευρωβουλευτής Γιώργος Αυτιάς. ...

Ο πρόεδρος του ΟΦΗ πήρε σε δημοπρασία την φανέλα του Βαγγέλη Παυλίδη

Ο Μιχάλης Μπούσης απέκτησε σε δημοπρασία την ιστορική υπογεγραμμένη φανέλα του...