MyAttica: Η νέα εφαρμογή της Περιφέρειας Αττικής για ψηφιακή επικοινωνία με τους πολίτες



Σύμφωνα με ανακοίνωση της Περιφέρειας, η «MyAttica» προσφέρει εξειδικευμένη ενημέρωση για τα θέματα ενδιαφέροντός τους και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση γύρω από ζητήματα καθημερινότητας

Μια νέα δυνατότητα ψηφιακής επικοινωνίας των πολιτών με την Περιφέρεια Αττικής δίνει η νέα εφαρμογή «MyAttica» για κινητά τηλέφωνα.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Περιφέρειας, η «MyAttica» προσφέρει εξειδικευμένη ενημέρωση για τα θέματα ενδιαφέροντός τους και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση γύρω από ζητήματα καθημερινότητας.

Η δημιουργία της mobile εφαρμογής «MyAttica» εντάσσεται στις δράσεις επέκτασης και αναβάθμισης του Πολυκαναλικού Συστήματος Εξυπηρέτησης Πολιτών και Επιχειρήσεων της Περιφέρειας Αττικής (Οδηγός του Πολίτη, Ψηφιακές Υπηρεσίες, Τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης 1512, Ψηφιακά Ραντεβού κ.τ.λ.) και περιλαμβάνεται στις γενικότερες δράσεις του Ψηφιακού Μετασχηματισμού που προωθούνται από την Αυτοτελή Διεύθυνση Διαδικτυακής Ενημέρωσης και Ψηφιακής Εξυπηρέτησης, υπό το συντονισμό της αντιπεριφερειάρχη Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Μ. Κουρή.

Ο περιφερειάρχης Αττικής Γ. Πατούλης αναφερόμενος στην νέα υπηρεσία επισήμανε: «Οι εφαρμογές της νέας τεχνολογίας δίνουν την προστιθέμενη αξία στις εξειδικευμένες υπηρεσίες που αξιοποιούνται προς διευκόλυνση όλων μας. Με την εφαρμογή «MyAttica» η Περιφέρεια Αττικής ενισχύει την αμφίδρομη επικοινωνία με τους πολίτες. Αυτός άλλωστε πρέπει να είναι και ένας από τους βασικούς στόχος της Τοπικής Αυτοδιοίκησης: η άμεση διασύνδεση των υπηρεσιών της με τον τελικό αποδέκτη, δηλαδή όλους του πολίτες.»

Πώς λειτουργεί η νέα εφαρμογή «MyAttica»

Κατεβάζοντας την εφαρμογή μέσα από τα μεγαλύτερα «καταστήματα» διανομής ψηφιακών εφαρμογών (applestore, googleplay), κάθε πολίτης μπορεί να επιλέξει τις θεματικές κατηγορίες και τις γεωγραφικές ενότητες για τις οποίες θέλει να μαθαίνει τις εξελίξεις αλλά και να αποκτήσει μια συνολική εικόνα για το έργο και τις δράσεις της Περιφέρειας Αττικής.

Παράλληλα μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση στον Οδηγό του Πολίτη, το απόλυτο ψηφιακό περιβάλλον υπηρεσιών και διαδικασιών της Περιφέρειας Αττικής, ώστε να ενημερωθεί έγκυρα και έγκαιρα για τον τρόπο εξυπηρέτησής του.

Τέλος, κάθε χρήστης της εφαρμογής, έχοντας τη δυνατότητα να αναφέρει σε πραγματικό χρόνο προβλήματα που εντοπίζει και σχετίζονται με τους δρόμους της Αττικής, γίνεται μέλος μιας συμμαχίας ικανής να αντιμετωπίσει πριν και πάνω απ’ όλα τα δικά του προβλήματα καθημερινότητας.

H εφαρμογή παρέχεται δωρεάν, και μπορεί να αναζητηθεί με το λεκτικό «MyAttica» στις πλατφόρμες διανομής ψηφιακών εφαρμογών (applestore και googleplay).

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ροή Ειδήσεων

Η ΑΕΚ γνώρισε την πιο «βαριά» ήττα της με τον Ματίας Αλμέιδα στον πάγκο

Η ΑΕΚ ήταν κατώτερη των περιστάσεων στο ντέρμπι...

Η Βικτόρια Μπέκαμ αποκαλύπτει γιατί τρώει το ίδιο γεύμα επί 25 χρόνια

Η αυστηρή δίαιτα της Βικτόρια Μπέκαμ έχει απασχολήσει...

Φωτιά σε μπαρ στο Παγκράτι

Η φωτιά έχει πλέον ελεγχθεί. Στο σημείο μετέβησαν...

Η ΑΕΚ γνώρισε την πιο «βαριά» ήττα της με τον Ματίας Αλμέιδα στον πάγκο

Η ΑΕΚ ήταν κατώτερη των περιστάσεων στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό στη 12η αγωνιστική της Super League και γνώρισε δίκαια την ήττα με...

Η Βικτόρια Μπέκαμ αποκαλύπτει γιατί τρώει το ίδιο γεύμα επί 25 χρόνια

Η αυστηρή δίαιτα της Βικτόρια Μπέκαμ έχει απασχολήσει ουκ ολίγες φορές τα μίντια του πλανήτη εδώ και κάποια χρόνια, όταν ο σύζυγός της...

Το μαζί έχει κερδίσει – Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι εδώ και είναι όρθιος

Συγκινημένος εμφανίστηκε ο νέος πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Σωκράτης Φάμελλος στις πρώτες...