ΥπΑΑΤ: Δρομολογείται η δημοπράτηση για το φράγμα στην Κελεφίνα Λακωνίας


Ξεκινά η διαδικασία δημοπράτησης του 1ου υπο-έργου «Κατασκευή Φράγματος Κελεφίνας ν. Λακωνίας» συνολικού προϋπολογισμού 25.300.000,00 ευρώ, που συγχρηματοδοτείται στο πλαίσιο της δράσης 4.3.1: «Υποδομές εγγείων βελτιώσεων» του ΠΑΑ 2014-2020.

Με την υλοποίηση του έργου, επιτυγχάνεται η αξιοποίηση των υδάτων για την άρδευση καλλιεργούμενων περιοχών  συμβάλλοντας έτσι:

  • στην επίλυση χρόνιων προβλημάτων έλλειψης νερού και στην αύξηση της προσόδου των καλλιεργητών,
  • στην ανανέωση και την ποιοτική αναβάθμιση των υπέργειων και υπόγειων νερών της περιοχής,
  • στη μείωση του αριθμού των εν λειτουργία αρδευτικών γεωτρήσεων στην περιοχή και στην αποκατάσταση του υδατικού ισοζυγίου των υπόγειων υδροφορέων της.

Διαβάστε επίσης: Αρκαδία: Νέα αρδευτικά έργα από τις πηγές του Αναβάλου

Το αντικείμενο του έργου είναι η κατασκευή του φράγματος προβλέπεται επί του ρέματος Κελεφίνα (ή ρ. Οινούς) που είναι παραπόταμος του ποταμού Ευρώτα. Τοποθετείται 350,0m περίπου κατάντη της συμβολής με δευτερεύον υδατόρευμα που διέρχεται ανατολικά από το Ροζανίτικο Όρος. Η θέση του φράγματος είναι εντός των διοικητικών ορίων της Δημοτικής Ενότητας Οινούντος, του Δήμου Σπάρτης και απέχει 6,0Km περίπου, ΝΔ της τοπικής κοινότητας Βρεσθένων και 11,0km ΒΑ της πόλης της Σπάρτης.

Σύμφωνα με την εγκεκριμένη Υδραυλική μελέτη, προβλέπεται η κατασκευή χωμάτινου φράγματος, με αργιλικό πυρήνα, ύψους 51,0m από την κοίτη, αποθηκευτικού όγκου ταμιευτήρα 15,45x106m3. Η στέψη του φράγματος διαμορφώνεται στο +558,20m. Το μήκος του φράγματος στη στέψη είναι περίπου 180,0m. Ο όγκος του αναχώματος του φράγματος ανέρχεται σε 558.600m3 περίπου.



Ροή Ειδήσεων

Ο Τραμπ θα μάθει την ποινή του στις 10 Ιανουαρίου για την υπόθεση Στόρμι Ντάνιελς

Η υπόθεση αφορά την πληρωμή 130.000 δολαρίων από τον πρώην δικηγόρο του Τραμπ στην πορνοστάρ Στόρμι Ντάνιελς για να εξασφαλιστεί η σιωπή της ...

Μετρό Θεσσαλονίκης: Το θεωρούμε παιδί μας, λέει ο επί 17 χρόνια εργαζόμενος στο έργο

Ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων Μετρό Θεσσαλονίκης, Θωμάς Μιχαλόπουλος, εργάστηκε στην κατασκευή του μετρό Θεσσαλονίκης για 17 ολόκληρα χρόνια ...

ΝΔ: Στοίχημα η υπέρβαση του 30%

Ο σχεδιασμός της κυβέρνησης και της Ν.Δ. για εδραίωση της πολιτικής κυριαρχίας με ορίζοντα τις επόμενες εκλογές ...