Γιώργος Καραγιάννης: Η Γραμμή 4 του Μετρό και οι επεκτάσεις θα αναβαθμίσουν την ποιότητα ζωής



Με τη ολοκλήρωση του έργου η επιφάνεια του σταθμού θα καλύπτει λιγότερο από το 10% της πλατείας Εξαρχείων– 340.000 επιβάτες θα μετακινούνται καθημερινά με τη Γραμμή 4.

Στη σημασία της ανάπτυξης της Γραμμής 4 του Μετρό και του σταθμού στην πλατεία Εξαρχείων αναφέρθηκε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό ΣΚΑΪ 100,3 και τον δημοσιογράφο κ. Άρη Πορτοσάλτε.

Απαντώντας στην «παραφιλολογία που έχει αναπτυχθεί για την κατασκευή του σταθμού στα Εξάρχεια» ο κ. Καραγιάννης ξεκαθάρισε ότι «η πλατεία Εξαρχείων έχει έκταση 2.984 τ.μ. και ο χώρος που θα χρησιμοποιηθεί, αφού κατασκευαστεί ο σταθμός, είναι 243 τ.μ.».

Ο Υφυπουργός Υποδομών υπογράμμισε ότι «για πρώτη φορά το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών συνεργάζεται με την Τοπική Αυτοδιοίκηση σε ένα μεγάλο έργο και συγκεκριμένα, υπέγραψε Μνημόνιο Συνεργασίας με το Δήμο Αθηναίων σύμφωνα με το οποίο θα φυτευθούν 2000 δέντρα επιπλέον αυτών που προβλέπονταν». Επιπλέον, όπως έκανε γνωστό ο κ. Καραγιάννης «θα υλοποιηθούν αρχιτεκτονικοί Διαγωνισμοί για την αισθητική αναβάθμιση όλων των πλατειών στις οποίες θα κατασκευαστούν σταθμοί μετρό».

«Ακόμα μία πρωτοτυπία της Γραμμής 4 είναι ότι οι σταθμοί γίνονται μικρότεροι, ενώ ένα σημαντικό μέρος της εκσκαφής θα γίνει υπόγεια προκειμένου να εξασφαλίσουμε τη μικρότερη δυνατή όχληση των περίοικων και των επαγγελματιών» πρόσθεσε ο κ. Καραγιάννης.

Συμφώνησε με το σχετικό σχόλιο ότι η νέα γραμμή μετρό θα είναι μία «παριζιάνικη γραμμή», καθώς θα βρίσκεται μέσα στον αστικό ιστό, ωστόσο, όπως είπε «στο Παρίσι υπάρχουν 4 σταθμοί Μετρό ανά 1 τ.χλμ., ενώ την ίδια ώρα στην Αθήνα ανά 1 τ.χλμ. δεν έχουμε φτάσει να διαθέτουμε έναν σταθμό μετρό».

Δίνοντας την ευρύτερη εικόνα για τη σημασία του έργου, ο Υφυπουργός Υποδομών ανέφερε ότι με τη Γραμμή 4 του Μετρό «θα μετακινούνται καθημερινά 340.000 άνθρωποι, ενώ 55.000 οχήματα θα αποσυρθούν από τους δρόμους».

Εξήγησε ότι «η χωροθέτηση των σταθμών του Μετρό γίνεται με επιστημονικό τρόπο και μετά από εκπόνηση μελετών που λαμβάνουν υπόψη ένα σύνολο παραμέτρων».

Συνολικά, ο στόχος, κατά τον κ. Καραγιάννη είναι «να ανατρέψουμε την εικόνα του κυκλοφοριακού προβλήματος της Αθήνας με τη νέα γραμμή του Μετρό και τις επεκτάσεις προς Πειραιά που παραδίδουμε στην κυκλοφορία το επόμενο διάστημα και την επέκταση προς Ίλιον που θα προκηρύξουμε μέσα στο 2022».

Πηγή: skai.gr

Ροή Ειδήσεων

Έβαλε 16 μετανάστες σε αυτοκίνητο – Συνελήφθησαν στη Δράμα

Από τη Μολδαβία ο οδηγός του οχήματος -...

Oι αγρότες ξανάρχονται στο Βερολίνο

Αυτή τη φορά έρχονται για να διαδηλώσουν χωρίς...

Ναρκωτικά: Στην… πυρά ένας τόνσς από την αστυνομία – Βίντεο

Πρόκειται για ναρκωτικές ουσίες, οι οποίες είχαν κατασχεθεί...

Μάικ Τζέιμς: «Οι Μπόστον Σέλτικς θα κέρδιζαν τον Παναθηναϊκό με 30 πόντους»

Ο Μάικ Τζέιμς φιλοξενήθηκε στο podcast του Σέιν Λάρκιν και υποστήριξε πως εάν ο Παναθηναϊκός έπαιζε απέναντι στους Μπόστον Σέλτικς θα έχανε με...

Έβαλε 16 μετανάστες σε αυτοκίνητο – Συνελήφθησαν στη Δράμα

Από τη Μολδαβία ο οδηγός του οχήματος - Από το Αφγανιστάν και τη Συρία οι μετανάστες ...

Oι αγρότες ξανάρχονται στο Βερολίνο

Αυτή τη φορά έρχονται για να διαδηλώσουν χωρίς συντονισμένη έκκληση όπως πέρυσι. Ζητούν ενεργειακή ασφάλεια, επενδύσεις αλλά και ειρήνη. Αναφορές και για εμπλοκή...