Στις τέσσερις πιο δημοφιλείς περιοχές του προγράμματος «Τουρισμός για Όλους» αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «παραπολιτικά», ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας.
Στα πολλαπλά οφέλη που επιφέρει το πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους» σε όσους πλήττονται από την κρίση, στις τοπικές οικονομίες λιγότερο δημοφιλών προορισμών και στη μέση ελληνική οικογένεια, αναφέρθηκε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα «Παραπολιτικά».
Όπως τόνισε ο κ. Κικίλιας, το «Τουρισμός για Όλους» είναι ένα πρόγραμμα το οποίο αποτελεί αφενός μια ουσιαστική και έμπρακτη προσπάθεια να ανακουφιστούν όσοι δεν μπορούν ή δεν έχουν και αφετέρου μια σημαντική τονωτική ένεση για επαγγελματίες του τουρισμού σε εναλλακτικούς προορισμούς, ιδιαίτερα off season. «Στις πρώτες θέσεις με τις πιο υψηλές εξαργυρώσεις ψηφιακών καρτών για το 2022 είναι περιοχές όπως η Αιδηψός, το Τολό, η Αριδαία Πέλλας και η Θάσος. Αντιλαμβάνεστε πόσο σημαντικό είναι αυτό για τις τοπικές οικονομίες αλλά και για την εξισορρόπηση της τουριστικής κίνησης που είναι και βασικός στόχος μας», δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού και κάλεσε όσους δεν έχουν κάνει χρήση της άυλης ψηφιακής κάρτας τους να το κάνουν τώρα και τους επόμενους μήνες, απολαμβάνοντας ένα μοναδικό χειμερινό προορισμό.
Αναφορικά με την επέκταση της τουριστικής περιόδου επεσήμανε ότι ήδη έχει γίνει πράξη, ωστόσο οι προσπάθειες συνεχίζονται, προκειμένου η Ελλάδα να εξελιχθεί σε προορισμό που θα προσελκύει ταξιδιώτες καθ΄όλη τη διάρκεια του έτους. «Όταν είσαι στην κορυφή, οφείλεις να εργαστείς σκληρά και συλλογικά για να παραμείνεις εκεί, σε ένα άκρως ανταγωνιστικό και δύσκολο περιβάλλον. Γιατί τα έσοδα από τον τουρισμό στηρίζουν τη μέση ελληνική οικογένεια» είπε ο υπουργός, υπογραμμίζοντας τις ενέργειες που γίνονται για περαιτέρω αναβάθμιση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, ανάπτυξη υποδομών αλλά και για έργα και στοχευμένες παρεμβάσεις, έτσι ώστε η Ελλάδα να καταστεί πρότυπο βιώσιμου τουρισμού.
Σχετικά με το στρατηγικό σχεδιασμό για 12μηνο τουρισμό δήλωσε χαρακτηριστικά: «Συνεχίζουμε την προβολή της χώρας όλο το χρόνο. Δίνουμε έμφαση στη προβολή του χειμερινού/ορεινού τουρισμού, αναδεικνύοντας κυρίως εναλλακτικούς προορισμούς. Υλοποιούμε καμπάνια μέσω του ΕΟΤ και ξεχωριστή καμπάνια για τον χειμερινό/ορεινό τουρισμό. Ενισχύσαμε και ενισχύουμε τον εγχώριο τουρισμό μέσα από το πρόγραμμα “Τουρισμός για Όλους” με πάνω από 120.000 νέους δικαιούχους στις αρχές του 2023. Μεταφέρουμε τις ομορφιές της ηπειρωτικής Ελλάδας και στις διεθνείς εκθέσεις, προβάλλοντας τον χειμερινό/ορεινό τουρισμό».
Ο Β. Κικίλιας έκανε ιδιαίτερη αναφορά στη τουριστική ανάπτυξη της Αθήνας, σημειώνοντας ότι θα ενισχυθεί η δυναμική της ως ένας προορισμός για όλο το χρόνο, μέσα από την αύξηση της κρουαζιέρας, την ώθηση του συνεδριακού τουρισμού, την προβολή σημαντικών γεγονότων όπως ο Μαραθώνιος και τη δημιουργία συνεργιών όπως αυτή που θα ανακοινωθεί με τον Δήμο Αθηναίων και την Google την επόμενη εβδομάδα.
Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.