Είσοδος στα υβριδικά με αξιώσεις


Mετά την επιτυχημένη συνταγή των εκδόσεων διπλού καυσίμου (βενζίνης-υγραερίου), η Dacia εισέρχεται στην υβριδική τεχνολογία. Σύντομα τη γκάμα του Jogger θα συμπληρώσει η έκδοση με τον κινητήρα HYBRID 140, που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο χωρίς συμπλέκτη και η οποία στόχο έχει να προσελκύσει ακόμα περισσότερους νέους πελάτες. Κατασκευασμένο στο εργοστάσιο του Μιοβένι, στη Ρουμανία και εκμεταλλευόμενο την τεχνογνωσία του Renault Group, το Jogger είναι το πρώτο μοντέλο της Dacia που ενσωματώνει την υβριδική τεχνολογία, συμβάλλοντας στον εξηλεκτρισμό της γκάμας της μάρκας.

Όπως διατείνονται οι δημιουργοί του, στόχος του Jogger HYBRID 140, είναι να προσελκύσει οικογένειες και πελάτες που αναζητούν ένα ευρύχωρο πολυ-χρηστικό αυτοκίνητο, κατάλληλο τόσο για την πόλη, όσο και για τις δραστηριότητες στην ύπαιθρο. Η υβριδική έκδοση του Jogger ειδικότερα, απευθύνεται σε πελάτες που αναζητούν τα πλεονεκτήματα της οδήγησης ενός ηλεκτρικού οχήματος, δηλαδή, αθόρυβη οδήγηση χωρίς κραδασμούς, πλήρως ηλεκτρική εκκίνηση και ροπή διαθέσιμη με το πάτημα του πεντάλ για δυναμικές επιταχύνσεις.

Το Jogger συνδυάζει το μήκος ενός station wagon, με την άνεση στο εσωτερικό ενός οχήματος ελευθέρου χρόνου και τα χαρακτηριστικά ενός SUV. Στιβαρό και με καλή οδική συμπεριφορά, το Jogger προσφέρει εξαιρετικό επίπεδο άνεσης σε όλους τους επιβάτες, ακόμα και στους ενήλικες που κάθονται στην 3η σειρά καθισμάτων (7θέσιο). Να σημειώσουμε πως το εν λόγω μοντέλο ήταν ανάμεσα στα δέκα φιναλίστ φέτος που διεκδίκησαν τον τίτλο «Αυτοκίνητο του 2023» για την Ελλάδα.

Τώρα, η νέα υβριδική έκδοση διαθέτει όλα τα πλεονεκτήματα του μοντέλου, χωρίς κανέναν συμβιβασμό στο χώρο φόρτωσης, διατηρώντας τις ίδιες αναλογίες στις εσωτερικές του διαστάσεις με την υπόλοιπη γκάμα. Απόδειξη του πολυχρηστικού χαρακτήρα του Dacia Jogger, είναι το γεγονός ότι η ενσωμάτωση της μπαταρίας του υβριδικού συνόλου, σχεδιάστηκε από την αρχή. Η μπαταρία είναι τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο του αυτοκινήτου στο χώρο της ρεζέρβας, εκεί δηλαδή που βρίσκεται το ρεζερβουάρ του LPG για τον κινητήρα 1.0 TCe 100 LPG.

Το Jogger HYBRID 140 εφοδιάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, που περιλαμβάνει τη λειτουργία “B” (Brake), που ενισχύει την ανάκτηση ενεργείας κατά το φρενάρισμα και τη δύναμη πέδησης μέσω του κινητήρα. Η χρήση αυτού του προγράμματος δίνει τη δυνατότητα ανάκτησης περισσότερης ενεργείας, αυξάνοντας παράλληλα και το επίπεδο άνεσης στην οδήγηση σε αστικές περιοχές.

Διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 7”, οι ενδείξεις του οποίου μπορούν να προσαρμοστούν από τον οδηγό, ενώ προβάλλονται και βασικές πληροφορίες όπως το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας, η υπολειπόμενη αυτονομία καθώς και η ροή ενέργειας.

 

Για ακόμα περισσότερη άνεση, το Jogger HYBRID 140 περιλαμβάνει στο βασικό του εξοπλισμό, ηλεκτρονικό χειρόφρενο, καθώς και υψηλά τοποθετημένη κεντρική κονσόλα με αποθηκευτικό χώρο και υποβραχιόνιο.

Πρέπει να πούμε ότι σηματοδοτεί την είσοδο των υβριδικών συνόλων στη γκάμα της Dacia, αποδίδοντας συνδυαστική ισχύ 140 ίππων, ενώ εξασφαλίζει τις καλύτερες επιδόσεις στους τομείς  της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2 στη γκάμα του μοντέλου. Παράλληλα, ενσωματώνει τεχνολογίες που έχουν αποδείξει την αποδοτικότητά τους και είναι ευρέως διαδεδομένες στο Renault Group. Τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 1,6 λτ με απόδοση 90 ίππων, δύο ηλεκτροκινητήρες (ένας με ισχύ 50 ίππων και μίζα/γεννήτρια εκκίνησης, υψηλής τάσεως) και ένα ηλεκτρικό αυτόματο κιβώτιο multi-mode με 4 σχέσεις που συνδέονται με τον κινητήρα εσωτερικής καύσεως και 2 σχέσεις που συνδέονται με τον ηλεκτροκινητήρα.

Το σύστημα ανάκτησης ενεργείας κατά το φρενάρισμα, σε συνδυασμό με το υψηλό επίπεδο ανάκτησης ενεργείας της μπαταρίας των 1.2 kWh (230V), αλλά και την αποδοτικότητα του αυτόματου κιβωτίου, δίνουν τη δυνατότητα της αμιγούς ηλεκτροκίνησης στο 80% των αστικών διαδρομών και της μείωσης της κατανάλωσης έως και κατά 40% σε σύγκριση με έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης σε αστικό κύκλο, οδηγούμενο με τον ίδιο τρόπο.

Η αμιγώς ηλεκτρική εκκίνηση του Jogger, καθώς και το αυτόματο σύστημα μετάδοσης κάνουν το αυτοκίνητο άνετο και εύκολο στην οδήγηση, ενισχύοντας το αίσθημα της οδηγικής απόλαυσης, ενώ βελτιώνουν τις ενεργειακές του επιδόσεις, την ώρα που η αυτονομία του μοντέλου ξεπερνάει τα 900χλμ. Η μπαταρία του Jogger HYBRID 140 καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000χλμ., οποιοδήποτε έρθει πρώτο.

Ροή Ειδήσεων

Λίβανος: Τουλάχιστον 50 νεκροί από ισραηλινά χτυπήματα το τελευταίο 24ωρο

Δεν υπήρχαν στελέχη της Χεζμπολάχ στην περιοχή, υποστηρίζει...

Μεθανόλη: Τι είναι και ποιους κινδύνους ενέχει για την υγεία;

Η μεθανόλη είναι μια βιομηχανική χημική ουσία που...

Ολυμπιακός – ΑΕΚ: Πάνοπλη η Ένωση για το ντέρμπι

Η ΑΕΚ ολοκλήρωσε την προετοιμασία της για το...

Λίβανος: Τουλάχιστον 50 νεκροί από ισραηλινά χτυπήματα το τελευταίο 24ωρο

Δεν υπήρχαν στελέχη της Χεζμπολάχ στην περιοχή, υποστηρίζει βουλευτής που πρόσκεται στην ένοπλη οργάνωση ...

ΣΥΡΙΖΑ: «Παλιές αστυνομικές πρακτικές τύπου “συνήθως υπόπτων” δεν αρμόζουν σ’ ένα σύγχρονο κράτος δικαίου»

Σημειώνει ότι «η Δημοκρατία μας, δεν ενεργεί με βάση το προφίλ "φίλων ή εχθρών"» και «γι' αυτό προβληματίζει η προφυλάκιση του Νίκου Ρωμανού» ...

Μεθανόλη: Τι είναι και ποιους κινδύνους ενέχει για την υγεία;

Η μεθανόλη είναι μια βιομηχανική χημική ουσία που βρίσκεται στο αντιψυκτικό και στο υγρό πλυσίματος παρμπρίζ.Δεν προορίζεται για ανθρώπινη κατανάλωση και είναι εξαιρετικά...