L’Oréal Hellas: Διψήφια ανάπτυξη με έμφαση στη βιωσιμότητα – A. Delfini «Οι Ελληνίδες είναι όμορφες»


Την ομορφιά των Ελληνίδων με τη χαρακτηριστική φράση «Οι Ελληνίδες είναι όμορφες» εξήρε η νέα γενική διευθύντρια της L’Oréal Hellas, Allesandra Delfini, στην πρώτη επίσημη παρουσία της σε εκπροσώπους του Τύπου, με αφορμή την παρουσίαση του Προγράμματος Βιωσιμότητας της εταιρείας στην Ελλάδα, που εφαρμόζεται στο πλαίσιο του παγκόσμιου προγράμματος L’Oréal for the Future.

Στην Ελλάδα οι πωλήσεις της L’Oréal Hellas χαρακτηρίζονται από ισχυρή δυναμική σε όλη τη γκάμα των προϊόντων, χάρη στην εγχώρια κατανάλωση και τον τουρισμό, δημιουργώντας θετικές προοπτικές και προσδοκία για διψήφια ανάπτυξη την τρέχουσα χρήση. Αναφορικά με το Πρόγραμμα Βιωσιμότητας, αξιοσημείωτο είναι ότι η L’Oréal επενδύει πάνω από 200 εκατομμύρια ευρώ για κοινωνικούς και περιβαλλοντικούς σκοπούς.

Πρόγραμμα Βιωσιμότητας

Τους πυλώνες του παγκόσμιου προγράμματος Βιωσιμότητας ανέδειξε στο πλαίσιο Συνέντευξης Τύπου η κα Delfini, ενώ η κα Δήμητρα Πετρίδη, Corporate Affairs & Engagement Director της L’Oréal Hellas μίλησε για τη συνεργασίες της L’Oréal Hellas με Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις αναδεικνύοντας τόσο το περιβαλλοντολογικό αποτύπωμα της εταιρείας όσο και το κοινωνικό.

Από την πλευρά του ο Φίλιππος Μιχόπουλος, L’Oréal for the Future Leader της L’Oréal Hellas, ανέλυσε τις δράσεις σε τοπικό επίπεδο, που συμβάλλουν στο σεβασμό των ορίων του πλανήτη (Κλίμα-Νερό-Βιοποικιλότητα-Πόροι) αλλά και στην ενίσχυση του επιχειρηματικού οικοσυστήματος της L’Oreal Hellas ενώ ειδική προσκεκλημένη ήταν η Μαρία Χαχάλη, Industrial & Facilities General Manager της Bureau Veritas, η οποία μίλησε για τη βιωσιμότητα στην Ελλάδα, το ρόλο των εταιρειών καθώς και για τη συνεργασία με τη L’Oreal σε επίπεδο ομίλου αλλά και τοπικά σε projects βιωσιμότητας..

Το «πράσινο» μήνυμα της L’Oréal, που μετέδωσε η διοίκηση είναι πως αποστολή του ομίλου είναι «Να δημιουργεί την ομορφιά που κινεί τον κόσμο».

Πυλώνες ανάπτυξης

Η στρατηγική του παγκόσμιου προγράμματος L’Oréal for the Future, με στόχο τη βιωσιμότητα και την κοινωνική ενσωμάτωση με χρονικό ορόσημο το έτος 2030, εγκαινιάστηκε από την L’Oréal το 2020 και σήμερα βασίζεται σε τρεις πυλώνες:

1. Μετασχηματισμός της εταιρείας με σεβασμό στα όρια του πλανήτη.

2. Ενδυνάμωση το επιχειρηματικού της οικοσυστήματος, βοηθώντας τη μετάβαση σε ένα πιο βιώσιμο κόσμο.

3. Συμβολή στην επίλυση των προσκλήσεων του κόσμου, υποστηρίζοντας επείγουσες κοινωνικές και περιβαλλοντικές ανάγκες.

Η Βιωσιμότητα στην Ελλάδα

Στην Ελλάδα, η L’Oréal Hellas έχει υλοποιήσει μια σειρά από σημαντικές πρωτοβουλίες με σκοπό το σεβασμό των ορίων του πλανήτη και τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, με συγκεκριμένους στόχους μέχρι το 2030:

• Όλες οι εγκαταστάσεις λειτουργούν ήδη με 100% ανανεώσιμη ενέργεια έναντι στόχου για 100% ανανεώσιμες πηγές ενέργειας έως το 2025, ενώ σκοπός του προγράμματος είναι και η μείωση κατά 50% του CO2 κατά τη μεταφορά των προϊόντων , ανά τελικό προϊόν μέχρι το 2030 για την επίτευξη του οποίου η L’Oreal Hellas έχει κάνει σημαντικά βήματα όπως η αντικατάσταση οδικής μεταφοράς με τρένο και πλοίο, η χρήση ηλεκτροκίνητων βαν στα κέντρα των πόλεων και άλλες βελτιστοποιήσεις.

• Σχετικά με τη μείωση της κατανάλωσης νερού στην Ελλάδα, έχουν εγκατασταθεί επιπλέον εξαρτήματα και αυτοματισμοί στα δίκτυά της εταιρείας, καθώς και συστήματα συλλογής και αξιοποίησης του βρόχινου νερού για πότισμα προς όφελος της βιοποικιλότητας.

• Όσον αφορά τη βιοποικιλότητα, ο στόχος του ομίλου είναι μέχρι το 2030 το 100% των εγκαταστάσεων να έχουν θετικό αντίκτυπο στη βιοποικιλότητα της αντίστοιχης περιοχής. Στην Ελλάδα εδώ και δύο χρόνια η L’Oréal Hellas έχει διατηρήσει και ενισχύσει την τοπική βιοποικιλότητα τόσο στα γραφεία της με την πράσινο δώμα, 600 m2 που έχει πάνω από 40 είδη φυτών για προσέλκυση αντίστοιχων πουλιών και εντόμων, όσο και στο κέντρο διανομών της με διατήρηση σπάνιων ειδών και τη φύτευση επιπλέον ειδών,ενώ έχει δημιουργήσει κουλτούρα βιοποικιλότητας στους εργαζόμενους μέσα από δράσεις ευαισθητοποίησής τους

Οικολογική «αλυσίδα»

• Όσον αφορά τα POS Displays (προθήκες & κατασκευές στα σημεία πώλησης), ο στόχος του ομίλου είναι μέχρι το 2025 το 100% των νέων POS Displays να είναι οικολογικά σχεδιασμένα βάσει των αρχών της κυκλικής οικονομίας για το τέλος της ζωής τους. Όλα τα POS Displays της L’Oreal Hellas είναι οικολογικά σχεδιασμένα βάσει των κανόνων του ομίλου, ενώ υπάρχει διαχείριση του τέλους ζωής τους μέσω επαναχρησιμοποίησης (2η ζωή σε άλλα σημεία πώλησης ή δωρεές), ανακύκλωσης και αναβαθμιστικής ανακύκλωσης (upcycling).

• Στο κέντρο διανομών εφαρμόζονται βιώσιμες πρακτικές σε ό,τι αφορά τα υλικά συσκευασίας. Συγκεκριμένα έχουν καταργηθεί οι πλαστικές ταινίες στα χαρτοκιβώτια, έχει μειωθεί η χρήση πλαστικού στο τύλιγμα των παλετών και χρησιμοποιείται πλέον μόνο βιολογικό φίλμ από ζαχαροκάλαμο, ενώ πραγματοποιείται 100% επαναχρησιμοποίηση των εργοστασιακών κιβωτίων των προϊόντων της εταιρείας για παραγωγή σάκων σταθεροποίησης του περιεχομένου των κιβωτίων στις παραγγελίες των πελατών της εταιρείας .

Πράσινες συμφωνίες

Στο πλαίσιο των πράσινων συμφωνιών της για την ενδυνάμωση του επιχειρηματικού της οικοσυστήματος, η L’Oréal Hellas:

• Έχει εγκαινιάσει πιλοτικό πρόγραμμα επιστροφής άδειων συσκευασιών σε 18 από τις μάρκες της σε συνεργασία με τα Hondos Center, το Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης και την εταιρεία ανακύκλωσης WATT. Στόχος του προγράμματος είναι η εκπαίδευση και η δέσμευση των καταναλωτών στη βιωσιμότητα και συγκεκριμένα στην ανακύκλωση.

• ‘Έχει ξεκινήσει το πρόγραμμα “Pharmacies for the Future” με μια σειρά δράσεων που οδηγούν στην πράσινη πιστοποίηση των φαρμακείων σε συνεργασία με τον αναγνωρισμένο διεθνή φορέα πιστοποίησης, Bureau Veritas. Ο στόχος του προγράμματος είναι η δημιουργία μιας πράσινης κοινότητας φαρμακοποιών που στηρίζουν έμπρακτα τη βιωσιμότητα μέσα από διάφορες δράσεις συνεχούς βελτίωσης στο φαρμακείο τους και οποίοι θα εξελίξουν τον κλάδο στην πράσινη ανάπτυξη.

• Βοηθά τους καταναλωτές να κάνουν βιώσιμες επιλογές βασιζόμενοι σε στοιχεία για τα προϊόντα της, μέσω του Εργαλείου Σήμανσης Περιβαλλοντικού και Κοινωνικού αντικτύπου των προϊόντων.

To άρθρο L’Oréal Hellas: Διψήφια ανάπτυξη με έμφαση στη βιωσιμότητα – A. Delfini «Οι Ελληνίδες είναι όμορφες» δημοσιεύτηκε στο NewsIT .

[Πηγή:]www.newsit.gr

Ροή Ειδήσεων

Συγκλονίζει το Ιράν: Ακτιβιστής έραψε τα χείλη του σε ένδειξη διαμαρτυρίας

Γνωστός ακτιβιστής στο Ιράν ράβει καθημερινά τα χείλη...

Τι δηλώνει ο δικηγόρος του ανθρώπου που έστειλε την Μουρτζούκου στο κρατητήριο

Ο εντολέας μου αισθάνεται ανακουφισμένος αυτή τη στιγμή,...

Αθήνας για Χακάν Φιντάν: Κανένα θέμα κυριαρχίας δεν συζητήθηκε

Επίσης, τονίζουν διπλωματικές πηγές, δεν υπήρξε συμφωνία για...

Ο Πεπ Γκουαρντιόλα ανανέωσε το συμβόλαιό του με τη Μάντσεστερ Σίτι

Ο Πεπ Γκουαρντιόλα ανανέωσε το συμβόλαιό του με...

Συγκλονίζει το Ιράν: Ακτιβιστής έραψε τα χείλη του σε ένδειξη διαμαρτυρίας

Γνωστός ακτιβιστής στο Ιράν ράβει καθημερινά τα χείλη του και διαμαρτύρεται στους δρόμους της Τεχεράνης, για την αναφερόμενη αυτοκτονία ενός άλλου ακτιβιστή ...

Τι δηλώνει ο δικηγόρος του ανθρώπου που έστειλε την Μουρτζούκου στο κρατητήριο

Ο εντολέας μου αισθάνεται ανακουφισμένος αυτή τη στιγμή, ο διασυρμός του είναι τεράστιος και είναι σημαντικό γεγονός γι΄αυτόν η σύλληψη σε ψυχολογικό επίπεδο...

Αθήνας για Χακάν Φιντάν: Κανένα θέμα κυριαρχίας δεν συζητήθηκε

Επίσης, τονίζουν διπλωματικές πηγές, δεν υπήρξε συμφωνία για το πλαίσιο συζήτησης για την οριοθέτηση ΑΟΖ και υφαλοκρηπίδας.  ...