Ο Γιάννης Βαρβαγιάννης συνιδιοκτήτης της ποτοποιίας Ι. Βαρβαγιάννη ΕΠΕ με έδρα το Πλωμάρι της Λέσβου κι έτος ίδρυσης το 1860 σε συνέντευξη που παραχώρησε στη Μαίρη Παπακωνσταντίνου και το newsit.gr μιλά για το ούζο, την ελληνική του ταυτότητα και τη συμβολή του στην παράδοση και τη διάδοση της τουριστικής Ελλάδας.
Αποκαλύπτει ποιος είναι ο σωστός τρόπος για να απολαύσουμε ένα καλό ούζο και τη συμβουλή του παππού του για το σωστό μεζέ που θα το συνοδεύσει.
Αναφέρεται ακόμη στις συνθήκες του παρελθόντος και του παρόντος, αλλά και τις προοπτικές να διαδοθεί στις αγορές του κόσμου, ως πρεσβευτής της ελληνικής ποτοποιίας. Από το 1989 που επισήμως χαρακτηρίστηκε ελληνικό, το ούζο έχει περάσει από πολλά στάδια, διανύοντας περιόδους ευμάρειας, αλλά και περιόδους οικονομικής και πετρελαϊκής κρίσης, με ορατές επιπτώσεις στο τελικό κόστος και τα νούμερα της κατανάλωσης.
Ειδική αναφορά κάνει επίσης ο κ. Βαρβαγιάννης στον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης και τις ανατιμήσεις, που αποτέλεσαν μονόδρομο. Στη συνέχεια, μιλά για τις εξαγωγές σε χώρες που υπάρχει έντονο το ελληνικό στοιχείο, την αγορά του Ισραήλ, όπου ο πόλεμος διέκοψε βίαια την εξαγωγική δραστηριότητα, αλλά και για τον Καναδά όπου γίνεται μεγάλη κατανάλωση ούζου. Η Ι. Βαρβαγιάννης ΕΠΕ εξάγει το 65% της παραγωγής της κυρίως προς τη Γερμανία, ενώ συντονισμένες προσπάθειες γίνονται τόσο μέσα από την Πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, της οποίας αποτελεί μέλος, όσο και μέσω της Enterprise Greece.
Τον προηγούμενο χρόνο οι πωλήσεις της Ι. Βαρβαγιάννης ΕΠΕ κυμάνθηκαν στα 4,5 εκατ. ευρώ, ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται νέα επένδυση για την κατασκευή υπερσύγχρονης μονάδας, η οποία αναμένεται να λειτουργήσει σε 2 περίπου χρόνια.
Ακολουθεί ολόκληρη η συνέντευξη:
To άρθρο Το ούζο διαφημίζει την Ελλάδα: Συνέντευξη με τον Γιάννη Βαρβαγιάννη (Video) δημοσιεύτηκε στο NewsIT .
[Πηγή:]www.newsit.gr