Boeing: Η υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας των ΗΠΑ βρήκε «δεκάδες» προβλήματα στην παραγωγή του επιβατικού αεροσκάφους 737 Max



Επειτα από συμβάν κατά το οποίο αποκολλήθηκε πλαίσιο, στο αρχικό στάδιο πτήσης της Alaska Airlines τον Ιανουάριο, αποκάλυψαν «δεκάδες» προβλήματα, καθώς υπήρξαν «33 αποτυχίες σε 89 δοκιμές», ανέφεραν οι New York Times

Έλεγχοι της αμερικανικής υπηρεσίας πολιτικής αεροπορίας (FAA) στη διαδικασία παραγωγής του επιβατικού αεροσκάφους 737 Max της Boeing, έπειτα από συμβάν κατά το οποίο αποκολλήθηκε πλαίσιο, στο αρχικό στάδιο πτήσης της Alaska Airlines τον Ιανουάριο, αποκάλυψαν «δεκάδες» προβλήματα, καθώς υπήρξαν «33 αποτυχίες σε 89 δοκιμές», ανέφερε χθες Δευτέρα η εφημερίδα New York Times.

Εξωτερικός προμηθευτής της Μπόινγκ, η εταιρεία Spirit AeroSystems, η οποία κατασκευάζει την άτρακτο των επιβατικών αεροσκαφών αυτών, πέρασε επιτυχώς μόλις έξι από τις δεκατρείς «δοκιμές» που έκανε η FAA, κατά το δημοσίευμα, το οποίο επικαλείται εσωτερική παρουσίαση για τη διαδικασία.

Ούτε η FAA, ούτε η Μπόινγκ, ούτε η Σπίριτ απάντησαν αμέσως όταν επικοινώνησε μαζί τους το πρακτορείο ειδήσεων Ρόιτερς για να τους ζητήσει να σχολιάσουν τις πληροφορίες των Τάιμς.

Νωρίτερα χθες, ο Αμερικανός υπουργός Μεταφορών Πιτ Μπούτιτζετζ δήλωσε πως αναμένει η κατασκευάστρια, η μια από τις δυο μεγαλύτερες παγκοσμίως, να συνεργαστεί πλήρως στις έρευνες που διενεργούνται από το υπουργείο Δικαιοσύνης και την εθνική υπηρεσία ασφάλειας των μεταφορών (NTSB) για το συμβάν της 5ης Ιανουαρίου, που θα μπορούσε να αποδειχθεί καταστροφικό αν το αεροσκάφος βρισκόταν σε μεγαλύτερο ύψος.

Παράλληλα ο Μάικλ Ουίτακερ της FAA δήλωσε πως η υπηρεσία του και η Μπόινγκ ελπίζουν να συμφωνήσουν στις προϋποθέσεις που θα πρέπει να εκπληρωθούν από την κατασκευάστρια προκειμένου να αυξηθεί η παραγωγή των Max τις επόμενες εβδομάδες.

Την περασμένη εβδομάδα, η FAA ανακοίνωνε πως διαπίστωσε προβλήματα «μη συμμόρφωσης» της Μπόινγκ προς τους κανόνες στον «έλεγχο της διαδικασίας παραγωγής», στον «χειρισμό και την αποθήκευση τμημάτων», καθώς και στον έλεγχο ποιότητας του «προϊόντος».

Η Μπόινγκ πέρασε πιθανόν τη σοβαρότερη κρίση της ιστορίας της όταν δυο αεροσκάφη του συγκεκριμένου τύπου συνετρίβησαν, στην Ινδονησία και στην Αιθιοπία, χωρίς να επιζήσει κανείς από τους συνολικά 346 επιβαίνοντες, στα τέλη του 2018 και στις αρχές του 2019· αιτία ήταν κυρίως πρόβλημα στο λογισμικό αποτροπής απώλειας στήριξης MCAS, που βασιζόταν σε δεδομένα μόνο ενός αισθητήρα, ενώ οι πιλότοι δεν είχαν εκπαιδευτεί για αυτό. Ολόκληρος ο στόλος των Max καθηλώθηκε από τον Μάρτιο του 2019 ως τον Νοέμβριο του 2020. Το ζήτημα επιλύθηκε και τα αεροσκάφη του τύπου εντέλει επέστρεψαν στους αιθέρες, αλλά τα Max συνεχίζουν να παρουσιάζουν προβλήματα.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

[Πηγή:]www.skai.gr

Ροή Ειδήσεων

Ζελένσκι: Το φθινόπωρο αυτό θα ορίσει το μέλλον του πολέμου

Θα παρουσιάσει «σχέδιο νίκης» στον πόλεμο κατά της...

Μητσοτάκης: Συνάντηση με τον πρίγκιπα διάδοχο του Κουβέιτ

Ο πρωθυπουργός ευχαρίστησε τον σεΐχη Αλ Σαμπάχ για...

Κόρα Καρβούνη: «Θεωρώ παράλογα τα social media, μου δημιούργησαν ένα είδος θλίψης»

«Θεωρώ ότι είναι παράλογο γιατί υπάρχει μία επίπλαστη...

Ζελένσκι: Το φθινόπωρο αυτό θα ορίσει το μέλλον του πολέμου

Θα παρουσιάσει «σχέδιο νίκης» στον πόλεμο κατά της Ρωσίας σε Μπάιντεν και Χάρις - Θα επιδιώξει συνάντηση και με τον Ντόναλντ Τραμπ ...

Μητσοτάκης: Συνάντηση με τον πρίγκιπα διάδοχο του Κουβέιτ

Ο πρωθυπουργός ευχαρίστησε τον σεΐχη Αλ Σαμπάχ για τη στήριξη της Ελλάδας για θέση κράτους μη μόνιμου μέλους του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ ...

Ο Μάριος Ηλιόπουλος στη Λεωφόρο για το Athens Kallithea

Ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν χάνει παιχνίδι της ΑΕΚ και έδωσε το...