Δρομολογημένες επενδύσεις άνω του μισού δισ. ευρώ αυτή την περίοδο από την εταιρεία σε εμβληματικά τουριστικά projects και το πρώτο πλήρως «πράσινο» εμβληματικό τουριστικό project 5*
«Θα ανακοινώσουμε σύντομα ένα μεγάλο έργο, εμβληματικό για το ελληνικό τουριστικό προϊόν που θα είναι το πρώτο στη χώρα με όρους πλήρους αειφορίας και με ενεργειακή αυτονομία».
Αυτό ανέφερε χθες στο πλαίσιο της συζήτησης στρογγυλής τραπέζης που διοργάνωσε το Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο για τις επενδύσεις και τον τουρισμό στην Ελλάδα ο κ. Γιώργος Χρυσικός, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Grivalia Hospitality, η οποία θέτει στο επίκεντρο τις τουριστικές επενδύσεις πολλών… αστέρων με στόχο την προσέλκυση τουριστών υψηλών εισοδηματικών κριτηρίων.
Ο κ. Χρυσικός έκανε λόγο για τουριστικά projects 5ης γενιάς με βασικό κριτήριο την αειφορία και το περιβάλλον. Για τη νέα επένδυση αυτή θα γίνει, κατά τις πληροφορίες, σε συνεργασία με κορυφαίο ξενοδοχειακό διεθνές όνομα «και θα χρειαστούμε τη συνδρομή της κεντρικής Διοίκησης ώστε να επιταχύνουμε τις διαδικασίες για την υλοποίησή του. Πολύ σύντομα θα γίνουν οι σχετικές ανακοινώσεις».
Ο κ. Χρυσικός παράλληλα μίλησε για δρομολογημένες επενδύσεις άνω του μισού δισ. ευρώ αυτή την στιγμή από την εταιρεία σε εμβληματικά τουριστικά projects μεταξύ των οποίων και το εμβληματικό έργο για την αναβίωση των Αστεριών Γλυφάδας με τη δημιουργία του πρώτου One & Only της Αθήνας 5* και κατοικιών στην Πάρο, την επένδυση για το ξενοδοχείο Piperi που αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός του 2023 κ.α..
«Μιλάμε για ένα τουριστικό προϊόν στον τουρισμό πολυτελείας που είναι αυτό που χρειάζεται αυτή την στιγμή η Ελλάδα. Στην Αθήνα νέες επενδύσεις έρχονται σταδιακά, αναβαθμίζοντας το τουριστικό προϊόν της πόλης και μετά το project του Αστέρα Βουλιαγμένης, έρχονται στα Αστέρια Γλυφάδας η δική μας επένδυση για το πρώτο υπερπολυτελές city resort με το One & Only Aesthesis, ακολουθούν οι επενδύσεις στο πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού στο πλαίσιο της συνεργασίας της ΤΕΜΕΣ με τη Lamda. Αναμορφώνεται έτσι όλη την περιοχή της Αττικής, την ίδια στιγμή που γίνονται και επενδύσεις υψηλής ποιότητας σε λιγότερο γνωστά νησιά και προορισμούς.»
Ο κ. Χρυσικός αναφέρθηκε και στις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν μεγάλες επενδύσεις οι οποίες ξεκινούν εκ του μηδενός- είναι άλλωστε γνωστές οι αντιδράσεις από τους τοπικούς φορείς στο σχεδιαζόμενο project, στρατηγικού χαρακτήρα, της εταιρείας στη Μύκονο, συνολικού ύψους 120 εκατ. ευρώ το οποίο «φρέναρε» πέρυσι στο Συμβούλιο της Επικρατείας και πλέον αναδιαμορφώνεται από την Grivalia.
«Έχουμε από τη μία την στήριξη από την Κεντρική Διοίκηση, το επενδυτικό κλίμα στην Ελλάδα και το πώς αντιμετωπίζονται οι επενδύσεις έχει αλλάξει, ωστόσο υπάρχει ακόμη χώρος για βελτίωση, γιατί πάντα συναντάμε κάποιες αντιδράσεις από τοπικούς φορείς γι’ αυτό και θα πρέπει να επικοινωνήσουμε και να τους ‘’εκπαιδεύσουμε’’ για τα οφέλη μιας σωστά σχεδιασμένης επένδυσης, να εκπαιδεύσουμε ακόμη και τον ανταγωνισμό ότι είναι καλό να υπάρχει ένα διεθνές brand που θα αναβαθμίσει περαιτέρω το τουριστικό προϊόν ενός προορισμού. Από την άλλη πλευρά, το θετικό είναι ότι όταν ξεκινήσει να λειτουργεί μία επένδυση τότε είναι πολύ πιο εύκολο για τον επόμενο να προχωρήσει σε μία ανάλογη ανάπτυξη γιατί έχει φανεί ο θετικός αντίκτυπος από τον πρώτο. Για παράδειγμα στο project της Μυκόνου, η οποία είναι γνωστό ότι υπάρχει ζήτημα με τις υποδομές που δεν μπορούν να υποστηρίξουν τον αυξανόμενο όγκο τουριστών η επένδυση της Grivalia έχει λάβει υπόψη το μείζον ζήτημα της διαμονής των προσωπικού για την οποία έχουν προβλεφθεί εγκαταστάσεις».