Καθυστερεί η «επιστροφή» του δακτυλίου – Ελεύθερα τα ΙΧ στο κέντρο και τον Οκτώβριο

Το ενδεχόμενο παράτασης της ελεύθερης εισόδου Ι.Χ. στο κέντρο της πόλης μέχρι και το τέλος Οκτωβρίου επεξεργάζεται το υπουργείο Υποδομών σε συνεργασία με τον Δήμο Αθηναίων. Στόχος είναι η προτροπή χρήσης Ι.Χ. για ένα μικρό ακόμα διάστημα ώστε να καλυφθεί το κενό που παρατηρείται στο δίκτυο λεωφορείων.

Οπως αναφέρει στο ρεπορτάζ της η Καθημερινή, με δεδομένο ότι τα πρώτα οχήματα ΚΤΕΛ θα ενσωματωθούν στον στόλο του ΟΑΣΑ στα τέλη Οκτωβρίου, διαδικασία που αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός του Νοεμβρίου, ώστε να ενισχυθεί η συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση, το υπουργείο Υποδομών επεξεργάζεται την πιθανότητα παράτασης άρσης της ισχύος του δακτυλίου ώστε να διευκολυνθούν οι μετακινήσεις.

Η ζήτηση για μετακινήσεις με αστικές συγκοινωνίες έχει ήδη αρχίσει να αυξάνεται, το ίδιο και τα παράπονα του επιβατικού κοινού για συνωστισμό στα λεωφορεία.

Η προσωρινή λύση που έχει δώσει η κυβέρνηση, που ακούει στο όνομα σύμπραξη με ΚΤΕΛ μέχρι την απόκτηση των πρώτων λεωφορείων με leasing (που αναμένεται να δρομολογηθούν στην Αθήνα στις αρχές Φεβρουαρίου), πρόκειται να τεθεί στην υπηρεσία του κοινού, σύμφωνα με το σχετικό προσύμφωνο που υπέγραψαν οι δύο πλευρές, στα τέλη Οκτωβρίου, γεγονός το οποίο αφήνει κενό εξυπηρέτησης ενός μήνα περίπου.

Η μη ενεργοποίηση του δακτυλίου πριν από την ένταξη στον στόλο του ΟΑΣΑ οχημάτων των ΚΤΕΛ έχει ως στόχο την εξυπηρέτηση των μετακινήσεων στο κέντρο της Αθήνας με δεδομένες τις υφιστάμενες δυσκολίες στη συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι το υπουργείο Υποδομών βρίσκεται σε επικοινωνία με τον Δήμο Αθηναίων εξετάζοντας σοβαρά το ενδεχόμενο ενεργοποίησης του μέτρου του δακτυλίου όταν ενταχθούν στον ΟΑΣΑ τα πρώτα οχήματα ΚΤΕΛ. Και αυτό γιατί με την παραπάνω σύμπραξη μεγάλο μέρος του στόλου του ΟΑΣΑ θα κατευθυνθεί σε γραμμές του κέντρου της Αθήνας, ώστε τα ΚΤΕΛ να καλύψουν τις ανάγκες περιφερειακών κυρίως γραμμών.

Στόχος είναι η αύξηση του συγκοινωνιακού έργου στις γραμμές που έχουν μεγάλη ζήτηση, προκειμένου να επιτευχθεί η μεγαλύτερη εξυπηρέτηση και να περιοριστούν όσο το δυνατόν τα φαινόμενα συνωστισμού που παρατηρούνται εντός των λεωφορείων, τα οποία αδυνατούν να διατηρήσουν την ποσόστωση επιβατών που επιβάλλεται από τα μέτρα προφύλαξης κατά του κορωνοϊού.

Η κατάργηση μάλιστα του δακτυλίου το περασμένο καλοκαίρι νωρίτερα από ό,τι συνήθως, εξυπηρετούσε ακριβώς τον παραπάνω σκοπό, καθώς υπήρχε επίσημη παρότρυνση από το υπουργείο Υποδομών για χρήση Ι.Χ. από όσους έχουν τη σχετική δυνατότητα. Οι γραμμές τις οποίες θα εξυπηρετούν τα ΚΤΕΛ αφορούν κυρίως περιφερειακά δρομολόγια όπως η Γλυφάδα, ο Ασπρόπυργος και γενικότερα οι περιοχές μετά την Παιανία και την Κηφισιά. Στην Αθήνα θα εκτελούν δρομολόγια 203 περισσότερα λεωφορεία με 550 οδηγούς.

Ροή Ειδήσεων

Η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν χαιρετίζει τη συμφωνία της COP29 για το κλίμα

Η COP29 κατέληξε σε συμφωνία με επίκεντρο τον...

Τροχαίο – Σέρρες: Διασωληνώθηκε 15χρονος

Οι τέσσερις ανήλικοι επιβάτες, ηλικίας 9,11, 13 και...

Νέα Αριστερά: Γραμματέας ΚΕ ο Γαβριήλ Σακελλαρίδης – Ποιοι το Πολιτικό Γραφείο

Στο Πολιτικό Γραφείο συμμετέχουν επίσης ο πρόεδρος Αλέξης...

Ξεμένουν και από εργοθεραπευτές οι ασθενείς στα δημόσια νοσοκομεία

Χωρίς εργοθεραπευτές κινδυνεύουν να μείνουν οι ασθενείς με...

Η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν χαιρετίζει τη συμφωνία της COP29 για το κλίμα

Η COP29 κατέληξε σε συμφωνία με επίκεντρο τον τριπλασιασμό της χρηματοδότησης προς τις αναπτυσσόμενες χώρες, σε 300 δις δολάρια ετησίως έως το 2035 ...

Τροχαίο – Σέρρες: Διασωληνώθηκε 15χρονος

Οι τέσσερις ανήλικοι επιβάτες, ηλικίας 9,11, 13 και 15 ετών μεταφέρθηκαν με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ αρχικά στο Κ.Υ. Ηράκλειας και στη συνέχεια στο...

Νέα Αριστερά: Γραμματέας ΚΕ ο Γαβριήλ Σακελλαρίδης – Ποιοι το Πολιτικό Γραφείο

Στο Πολιτικό Γραφείο συμμετέχουν επίσης ο πρόεδρος Αλέξης Χαρίτσης και ο νεοεκλεγείς Γραμματέας του κόμματος, Γαβριήλ Σακελλαρίδης ...