Ιταλία: Το διαφημιστικό βίντεo για την τουριστική σεζόν με εικόνες από Σλοβενία



Το βίντεο, μέρος μιας καμπάνιας συνολικού ύψους 9 εκατομμυρίων ευρώ, το οποίο παρήχθη από τον όμιλο τηλεπικοινωνιών Armando Testa, χλευάστηκε σε μέσα κοινωνικής δικτύωση

Το ιταλικό υπουργείο Τουρισμού βρέθηκε αντιμέτωπο με χλευασμούς μετά τη δημοσιοποίηση ενός επίσημου διαφημιστικού βίντεο για την προσέλκυση τουριστών στην Ιταλία στο οποίο υπήρχαν πλάνα ανθρώπων… στη Σλοβενία να πίνουν σλοβένικο κρασί.

Το βίντεο, μέρος μιας καμπάνιας συνολικού ύψους 9 εκατομμυρίων ευρώ, το οποίο παρήχθη από τον όμιλο τηλεπικοινωνιών Armando Testa, χλευάστηκε σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ακόμη και πριν αποκαλυφθεί ότι πλάνα του βίντεο είχαν κινηματογραφηθεί σε περιοχές εκτός Ιταλίας.

Με τίτλο «Open to Meraviglia» (Ανοιχτοί στο Θαύμα), στο βίντεο παρουσιάζεται μια ψηφιοποιημένη «influencer» μορφή της Αφροδίτης, σύμβολο της ιταλικής τέχνης, όπως αυτή απεικονίζεται στον πίνακα “Η Γέννηση της Αφροδίτης” του Σάντρο Μποτιτσέλι.

Η “μοντέρνα Αφροδίτη” φοράει μίνι φούστα και εμφανίζεται να τρώει πίτσα και να παρουσιάζει ορισμένα από τα κύρια τουριστικά αξιοθέατα της Ιταλίας, όπως το Κολοσσαίο της Ρώμης ή τον καθεδρικό ναό της Φλωρεντίας.

Ο ιστορικός τέχνης Τομάσο Μοντανάρι χαρακτήρισε τη διαφημιστική καμπάνια «αποκρουστική» και «χυδαία» σπατάλη χρημάτων, ενώ το βίντεο διακωμωδήθηκε από χρήστες ιταλικών πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης.

Σε κάποια πλάνα εμφανίζεται μια ομάδα νεαρών να χαμογελούν σε ένα ηλιόλουστο αίθριο και να πίνουν κρασί σε αυτό που παρουσιάζεται ως ένα τυπικό ιταλικό σκηνικό.

Ωστόσο, ορισμένοι παρατήρησαν ότι το εν λόγω αίθριο βρίσκεται στην πραγματικότητα στην περιοχή Τσοτάρ της Σλοβενίας, κοντά στα ιταλικά σύνορα, και το μπουκάλι στο τραπέζι φέρει ετικέτα κρασιού Τσοτάρ.

Η Armando Testa δεν ήταν άμεσα διαθέσιμη για να σχολιάσει.

Η Ιταλίδα υπουργός Τουρισμού Ντανιέλα Σαντάντσε, μέλος του ακροδεξιού κόμματος Αδέλφια της Ιταλίας της πρωθυπουργού Τζόρτζια Μελόνι, αποκάλεσε τους επικριτές του βίντεο «σνομπ» και είπε ότι η απεικόνιση της Αφροδίτης ως influencer είχε στόχο να προσελκύσει άτομα νεαρής ηλικίας.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

[Πηγή:]www.skai.gr

Ροή Ειδήσεων

Συρία: Δεκαπέντε Σύροι προσκείμενοι στην Τουρκία νεκροί σε μάχες με δυνάμεις των Κούρδων

Σύμφωνα με ανταποκριτή του Γαλλικού Πρακτορείου στη βόρεια...

Φωτιά σε καφετέρια στο Παγκράτι

Η φωτιά πιθανότατα προκλήθηκε από βραχυκύκλωμα σε χριστουγεννιάτικα...

Η ΑΕΚ γνώρισε την πιο «βαριά» ήττα της με τον Ματίας Αλμέιδα στον πάγκο

Η ΑΕΚ ήταν κατώτερη των περιστάσεων στο ντέρμπι...

Συρία: Δεκαπέντε Σύροι προσκείμενοι στην Τουρκία νεκροί σε μάχες με δυνάμεις των Κούρδων

Σύμφωνα με ανταποκριτή του Γαλλικού Πρακτορείου στη βόρεια Συρία, οι συγκρούσεις έγιναν κοντά στην πόλη Αλ Μπαμπ, όπου οι τοπικές αρχές ανακοίνωσαν πως...

Φωτιά σε καφετέρια στο Παγκράτι

Η φωτιά πιθανότατα προκλήθηκε από βραχυκύκλωμα σε χριστουγεννιάτικα λαμπάκια. ...

Ρ. Σβίγκου: «Ο κόσμος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, ο αριστερός, προοδευτικός κόσμος μίλησε»

Η γραμματέας της ΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ, σε δήλωσή της, αναφέρει ότι η χθεσινή εκλογική διαδικασία, διέψευσε τα σενάρια περί ρευστοποίησης και τέλους του...