Ινδία: Το τρένο μπήκε σε άλλη γραμμή από ανθρώπινο λάθος



Ολοκληρώθηκαν οι επιχειρήσεις έρευνας και διάσωσης και ξεκίνησαν οι ανακρίσεις – Τουλάχιστον 288 άνθρωποι σκοτώθηκαν και 900 τραυματίστηκαν

Οι αρχές στην Ινδία προσπαθούν πλέον να κατανοήσουν τα αίτια της σιδηροδρομικής τραγωδίας που κόστισε τη ζωή σε τουλάχιστον 288 ανθρώπους, διαβεβαιώνοντας ότι «κανένας υπεύθυνος» για το δυστύχημα δεν θα γλιτώσει.

Οι επιχειρήσεις έρευνας και διάσωσης για θύματα έχουν ολοκληρωθεί και τώρα έχουν ξεκινήσει οι ανακρίσεις για να εξακριβωθεί πώς ακριβώς σημειώθηκε το δυστύχημα.

Τουλάχιστον 288 άνθρωποι σκοτώθηκαν και 900 τραυματίστηκαν. Αλλά ο απολογισμός των θυμάτων ενδέχεται να αυξηθεί και να φτάσει τους 380 νεκρούς, σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή της πυροσβεστικής του κρατιδίου Οντίσα, τον Σουντχάνσου Σαράντζι.

«Ανθρώπινο λάθος»

Προς το παρόν επικρατεί σύγχυση, αλλά η εφημερίδα Times οf India, επικαλούμενη την προκαταρκτική έκθεση, αναφέρει σήμερα ότι «ανθρώπινο λάθος» ενδέχεται να προκάλεσε τη σύγκρουση των τριών τρένων, μία από τις χειρότερες σιδηροδρομικές τραγωδίες στην ιστορία της Ινδίας.

Το Coromandel Express, που πραγματοποιούσε το δρομολόγιο Καλκούτα- Μαντράς, έλαβε άδεια να εισέλθει στην κεντρική σιδηροδρομική γραμμή, αλλά λόγω ανθρώπινου λάθους μπήκε σε άλλη στην οποία ήδη βρισκόταν εμπορική αμαξοστοιχία, εξηγεί η αστυνομία.

Το επιβατικό τρένο προσέκρουσε με ταχύτητα 130 χιλιομέτρων την ώρα πάνω στην εμπορική αμαξοστοιχία. Τρία βαγόνια έπεσαν στη διπλανή σιδηροδρομική γραμμή, με αποτέλεσμα να χτυπήσουν το πίσω μέρος ενός τρένου εξπρές που πραγματοποιούσε το δρομολόγιο Μπανγκαλόρ- Καλκούτα. Αυτή η σύγκρουση προκάλεσε τις περισσότερες ζημιές, προσθέτουν οι Times.

Χθες Σάββατο τα μέσα ενημέρωσης, επικαλούμενα αξιωματούχους των σιδηροδρόμων, είχαν κάνει λόγο για λάθος στη σηματοδότηση.

«Κανένας υπεύθυνος» για το ατύχημα δεν θα γλιτώσει, δεσμεύθηκε ο Ινδός πρωθυπουργός Ναρέντρα Μόντι, ο οποίος επισκέφθηκε χθες το σημείο της τραγωδίας και τραυματίες στο νοσοκομείο. «Προσεύχομαι να ξεπεράσουμε αυτή τη θλιβερή στιγμή το συντομότερο δυνατό», τόνισε.

Το σιδηροδρομικό δυστύχημα της Παρασκευής είναι το πιο φονικό που έχει σημειωθεί στην Ινδία από το 1995, όταν δύο τρένα εξπρές συγκρούστηκαν κοντά στο Φιροζαμπάντ, προκαλώντας τον θάνατο περισσότερων από 300 ανθρώπων.

Στο παρελθόν η Ινδία έχει βιώσει πολλές σιδηροδρομικές τραγωδίες, ωστόσο τα τελευταία χρόνια η ασφάλεια του δικτύου έχει βελτιωθεί σημαντικά, χάρη στις επενδύσεις και την τεχνολογική εξέλιξη.

Το χειρότερο σιδηροδρομικό δυστύχημα στη χώρα ήταν εκείνο της 6ης Ιουνίου 1981, όταν επτά βαγόνια ενός τρένου που διέσχιζε μια γέφυρα έπεσαν στον ποταμό Μπαγκμάτι, με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους 800-1.000 άνθρωποι.

Πηγή: skai.gr

[Πηγή:]www.skai.gr

Ροή Ειδήσεων

Oreshnik: Βίντεο αποκαλύπτει τα απομεινάρια του νέου ρωσικού πυραύλου

Ό,τι απέμεινε από τον πύραυλο Oreshnik (σ.σ που...

Προοπτικές ενίσχυσης των εξαγωγών φαρμάκου στη Σαουδική Αραβία

Νέο κεφάλαιο στη συνεργασία Ελλάδας-Σαουδικής Αραβίας στον τομέα...

Παναιτωλικός – Παναθηναϊκός: Η εισβολή του Βιτόρια και η ομιλία στο φινάλε του αγώνα

Ο Παναθηναϊκός πέρασε από το Αγρίνιο, επικρατώντας με 2-1...

Oreshnik: Βίντεο αποκαλύπτει τα απομεινάρια του νέου ρωσικού πυραύλου

Ό,τι απέμεινε από τον πύραυλο Oreshnik (σ.σ που στα ρωσικά σημαίνει τη φουντουκιά) είναι, για την ώρα, αποθηκευμένο σε μυστική τοποθεσία ...

Τραμπ: Συνεργασία με κυβέρνηση Μπάιντεν για διευθέτηση του πολέμου στην Ουκρανία

Μετά τις εκλογές της 5ης Νοεμβρίου και τη νίκη του Τραμπ, οι Ευρωπαίοι φοβούνται ότι οι ΗΠΑ θα απεμπλακούν από τον πόλεμο ή...

Προοπτικές ενίσχυσης των εξαγωγών φαρμάκου στη Σαουδική Αραβία

Νέο κεφάλαιο στη συνεργασία Ελλάδας-Σαουδικής Αραβίας στον τομέα του φαρμάκου ανοίγει η πρόσφατη επίσκεψη αντιπροσωπείας της Σαουδικής Αραβίας στην Αθήνα, κατά την οποία...