MyAttica: Η νέα εφαρμογή της Περιφέρειας Αττικής για ψηφιακή επικοινωνία με τους πολίτες



Σύμφωνα με ανακοίνωση της Περιφέρειας, η «MyAttica» προσφέρει εξειδικευμένη ενημέρωση για τα θέματα ενδιαφέροντός τους και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση γύρω από ζητήματα καθημερινότητας

Μια νέα δυνατότητα ψηφιακής επικοινωνίας των πολιτών με την Περιφέρεια Αττικής δίνει η νέα εφαρμογή «MyAttica» για κινητά τηλέφωνα.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Περιφέρειας, η «MyAttica» προσφέρει εξειδικευμένη ενημέρωση για τα θέματα ενδιαφέροντός τους και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση γύρω από ζητήματα καθημερινότητας.

Η δημιουργία της mobile εφαρμογής «MyAttica» εντάσσεται στις δράσεις επέκτασης και αναβάθμισης του Πολυκαναλικού Συστήματος Εξυπηρέτησης Πολιτών και Επιχειρήσεων της Περιφέρειας Αττικής (Οδηγός του Πολίτη, Ψηφιακές Υπηρεσίες, Τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης 1512, Ψηφιακά Ραντεβού κ.τ.λ.) και περιλαμβάνεται στις γενικότερες δράσεις του Ψηφιακού Μετασχηματισμού που προωθούνται από την Αυτοτελή Διεύθυνση Διαδικτυακής Ενημέρωσης και Ψηφιακής Εξυπηρέτησης, υπό το συντονισμό της αντιπεριφερειάρχη Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Μ. Κουρή.

Ο περιφερειάρχης Αττικής Γ. Πατούλης αναφερόμενος στην νέα υπηρεσία επισήμανε: «Οι εφαρμογές της νέας τεχνολογίας δίνουν την προστιθέμενη αξία στις εξειδικευμένες υπηρεσίες που αξιοποιούνται προς διευκόλυνση όλων μας. Με την εφαρμογή «MyAttica» η Περιφέρεια Αττικής ενισχύει την αμφίδρομη επικοινωνία με τους πολίτες. Αυτός άλλωστε πρέπει να είναι και ένας από τους βασικούς στόχος της Τοπικής Αυτοδιοίκησης: η άμεση διασύνδεση των υπηρεσιών της με τον τελικό αποδέκτη, δηλαδή όλους του πολίτες.»

Πώς λειτουργεί η νέα εφαρμογή «MyAttica»

Κατεβάζοντας την εφαρμογή μέσα από τα μεγαλύτερα «καταστήματα» διανομής ψηφιακών εφαρμογών (applestore, googleplay), κάθε πολίτης μπορεί να επιλέξει τις θεματικές κατηγορίες και τις γεωγραφικές ενότητες για τις οποίες θέλει να μαθαίνει τις εξελίξεις αλλά και να αποκτήσει μια συνολική εικόνα για το έργο και τις δράσεις της Περιφέρειας Αττικής.

Παράλληλα μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση στον Οδηγό του Πολίτη, το απόλυτο ψηφιακό περιβάλλον υπηρεσιών και διαδικασιών της Περιφέρειας Αττικής, ώστε να ενημερωθεί έγκυρα και έγκαιρα για τον τρόπο εξυπηρέτησής του.

Τέλος, κάθε χρήστης της εφαρμογής, έχοντας τη δυνατότητα να αναφέρει σε πραγματικό χρόνο προβλήματα που εντοπίζει και σχετίζονται με τους δρόμους της Αττικής, γίνεται μέλος μιας συμμαχίας ικανής να αντιμετωπίσει πριν και πάνω απ’ όλα τα δικά του προβλήματα καθημερινότητας.

H εφαρμογή παρέχεται δωρεάν, και μπορεί να αναζητηθεί με το λεκτικό «MyAttica» στις πλατφόρμες διανομής ψηφιακών εφαρμογών (applestore και googleplay).

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ροή Ειδήσεων

Oreshnik: Βίντεο αποκαλύπτει τα απομεινάρια του νέου ρωσικού πυραύλου

Ό,τι απέμεινε από τον πύραυλο Oreshnik (σ.σ που...

Προοπτικές ενίσχυσης των εξαγωγών φαρμάκου στη Σαουδική Αραβία

Νέο κεφάλαιο στη συνεργασία Ελλάδας-Σαουδικής Αραβίας στον τομέα...

Παναιτωλικός – Παναθηναϊκός: Η εισβολή του Βιτόρια και η ομιλία στο φινάλε του αγώνα

Ο Παναθηναϊκός πέρασε από το Αγρίνιο, επικρατώντας με 2-1...

Oreshnik: Βίντεο αποκαλύπτει τα απομεινάρια του νέου ρωσικού πυραύλου

Ό,τι απέμεινε από τον πύραυλο Oreshnik (σ.σ που στα ρωσικά σημαίνει τη φουντουκιά) είναι, για την ώρα, αποθηκευμένο σε μυστική τοποθεσία ...

Τραμπ: Συνεργασία με κυβέρνηση Μπάιντεν για διευθέτηση του πολέμου στην Ουκρανία

Μετά τις εκλογές της 5ης Νοεμβρίου και τη νίκη του Τραμπ, οι Ευρωπαίοι φοβούνται ότι οι ΗΠΑ θα απεμπλακούν από τον πόλεμο ή...

Προοπτικές ενίσχυσης των εξαγωγών φαρμάκου στη Σαουδική Αραβία

Νέο κεφάλαιο στη συνεργασία Ελλάδας-Σαουδικής Αραβίας στον τομέα του φαρμάκου ανοίγει η πρόσφατη επίσκεψη αντιπροσωπείας της Σαουδικής Αραβίας στην Αθήνα, κατά την οποία...