Κανονικά λειτουργούν οι υπηρεσίες των ΕΛΤΑ για την εξυπηρέτηση των πελατών, μετά την επίθεση χάκερ στα Ελληνικά Ταχυδρομία.
Συγκεκριμένα, η ΕΛΤΑ Courier ανακοίνωσε ότι η λειτουργία της εταιρείας και η εξυπηρέτηση των πελατών πραγματοποιούνται κανονικά, καθώς τα συστήματά της δεν επηρεάστηκαν από το περιστατικό κυβερνοεπίθεσης στη μητρική εταιρεία.
Σύμφωνα με την εταιρεία «Τόσο τα καταστήματα όσο και το δίκτυο της ΕΛΤΑ Courier παραμένουν ενεργά επιτρέποντας στους πελάτες της:
– Να στέλνουν και να παραλαμβάνουν δέματα και φακέλους απρόσκοπτα μέσα από την υπηρεσία «Πόρτα-Πόρτα»
– Nα στέλνουν αντικείμενα στο εξωτερικό με τις υπηρεσίες «Express Mail Service», “Special Priority Mail» και “Fast Parcel Service”
– Να προγραμματίζουν τις αποστολές τους
– Να ελέγχουν την εξέλιξη της παραγγελίας τους
– Να έχουν όλη την εικόνα της συνεργασίας τους με την ΕΛΤΑ Courier μέσα από το app
H ΕΛΤΑ Courier παραμένει προσηλωμένη στην βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών της καλύπτοντας το σύνολο των αναγκών τους και αποτελώντας τον αξιόπιστο συνεργάτη “last-mile” που χρειάζονται».