Market Pass: Πάνω από 500 εκατ. ευρώ σε 2,9 εκατ. δικαιούχους



Εληξε η προθεσμία αιτήσεων – το μέτρο καλύπτει την περίοδο από τον Φεβρουάριο έως και τον Ιούλιο του 2023

 Με πάνω από 500 εκατομμύρια ευρώ ενισχύθηκαν 2,9 εκατομμύρια δικαιούχοι του Market Pass. Ειδικότερα, η προθεσμία για τις αιτήσεις τού μέτρου ενίσχυσης των νοικοκυριών έληξε την Τετάρτη (15 Μαρτίου), το πρόγραμμα αφορά την οικονομική ενίσχυση των νοικοκυριών, με σκοπό την κάλυψη μέρους του αυξημένου κόστους αγορών, ιδίως ειδών διατροφής, λόγω της σημαντικής αύξησης του δείκτη των τιμών του καταναλωτή.

Το Market Pass εξαγγέλθηκε από τον πρωθυπουργό στις 17 Δεκεμβρίου 2022, ξεκίνησε στις 21 Φεβρουαρίου 2023 και με την ολοκλήρωση του, 25 ημέρες μετά (15 Μαρτίου), ενισχύονται από την Κοινωνία της Πληροφορίας (εποπτευόμενος φορέας του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης) περίπου 2.900.000 δικαιούχοι του προγράμματος με 510.000.000 ευρώ.

Όσον αφορά την κατανομή, 2.200.000 δικαιούχοι ενισχύθηκαν μέσω τραπεζικής κατάθεσης στους λογαριασμούς τους με συνολικό ποσό 365.000.000 ευρώ και 645.300 δικαιούχοι μέσω ψηφιακής χρεωστικής κάρτας με συνολικό ποσό 145.000.000 ευρώ.

O διευθύνων σύμβουλος της Κοινωνίας της Πληροφορίας, Σταύρος Ασθενίδης τόνισε χαρακτηριστικά για το Market Pass πως «έχουμε τονίσει πολλές φορές ότι η ψηφιακή πολιτική συνιστά μια εξ ορισμού κοινωνική πολιτική για όλους, αλλά και με προστιθέμενη αξία για τους συμπολίτες μας που το έχουν περισσότερο ανάγκη. Προς αυτή την κατεύθυνση για ακόμα μια φορά όλοι εμείς στην Κοινωνία της Πληροφορίας εργαστήκαμε για την υλοποίηση ενός απαιτητικού προγράμματος, όπως το market pass. Για να καταστεί σαφές ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός αποτελεί τον καταλύτη της κοινωνικής προόδου όταν η τεχνολογία χρησιμοποιείται ως “μέσο δημοσίου συμφέροντος”. Όλες αυτές οι δράσεις ενίσχυσης έχουν στο κέντρο τους τον πολίτη. Έτσι, κατορθώσαμε να φέρουμε εις πέρας με ταχύτητα, συνέπεια και διαφάνεια το market pass διαθέτοντας στους περίπου 2.900.000 δικαιούχους του προγράμματος περισσότερα από 500 εκατ. ευρώ».

Να υπενθυμίσουμε ότι το μέτρο καλύπτει την περίοδο από τον Φεβρουάριο έως και τον Ιούλιο του 2023, δικαιούχοι του προγράμματος «Market Pass» είναι φυσικά πρόσωπα, άγαμα, έγγαμα, μέρη συμφώνου συμβίωσης, εν διαστάσει, διαζευγμένα ή σε κατάσταση χηρείας, τα οποία είναι φορολογικοί κάτοικοι Ελλάδας και εμπίπτουν στα κριτήρια εισοδήματος και αξίας ακίνητης περιουσίας της παραγράφου 1 του άρθρου 2 της ΚΥΑ.

Η ενίσχυση χορηγείται σε επίπεδο νοικοκυριού. Ως μέλη του νοικοκυριού λογίζονται οι σύζυγοι / τα μέρη συμφώνου συμβίωσης, τα εξαρτώμενα τέκνα τους, τα λοιπά εξαρτώμενα από αυτούς μέλη και οι φιλοξενούμενοί τους σύμφωνα με την τελευταία Δήλωση Φορολογίας Εισοδήματος Φυσικών Προσώπων φορολογικού έτους 2021, όπως αυτή υποβλήθηκε έως και 31/12/2022.

Το ύψος της ενίσχυσης ανά νοικοκυριό ανέρχεται σε ποσοστό δέκα τοις εκατό (10%) επί του μηνιαίου ύψους αγορών, που καθορίζεται σε διακόσια είκοσι (220) ευρώ για το μονομελές νοικοκυριό, προσαυξανόμενο κατά εκατό (100) ευρώ για κάθε επιπλέον μέλος του νοικοκυριού με ανώτατο όριο τα χίλια (1.000) ευρώ αγορών.

Πηγή: skai.gr

[Πηγή:]www.skai.gr

Ροή Ειδήσεων

Βέφα Αλεξιάδου: Ο Ηλίας Μαμαλάκης την αποχαιρετά – «Ιστορικό πρόσωπο της τηλεόρασης»

Η Βέφα Αλεξιάδου, υπήρξε ένα αγαπημένο πρόσωπο της...

Ο παγκόσμιος πόλεμος στο λιανεμπόριο ρούχων: H&M, Zara και Shein

Εντείνονται οι μάχες του παγκοσμίου πολέμου στο χώρο...

Κολωνός: Πρόταση για ενοχή 14 κατηγορουμένων για γενετήσιες πράξεις

Απαλλαγή 3 κατηγορουμένων λόγω αμφιβολιών - Εισαγγελική πρόταση ν...

Βέφα Αλεξιάδου: Ο Ηλίας Μαμαλάκης την αποχαιρετά – «Ιστορικό πρόσωπο της τηλεόρασης»

Η Βέφα Αλεξιάδου, υπήρξε ένα αγαπημένο πρόσωπο της τηλεόρασης, που για πολλά χρόνια «έμπαινε» στα σπίτια των τηλεθεατών με τις σπιτικές γεύσεις της. Η...

Απάντηση Ανδρουλάκη στις αιχμές Μητσοτάκη: Ποιός ήταν μαζί με τον Σαμαρά και λαΐκιζε όταν η χώρα ήταν στο όριο της χρεοκοπίας;

Στην αντεπίθεση πέρασε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Νίκος Ανδρουλάκης, απαντώντας στις αιχμές του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη από το Υπουργικό Συμβούλιο νωρίτερα τη Δευτέρα. Ο...

Ο παγκόσμιος πόλεμος στο λιανεμπόριο ρούχων: H&M, Zara και Shein

Εντείνονται οι μάχες του παγκοσμίου πολέμου στο χώρο του ηλεκτρονικού λιανεμπορίου ρούχων μεταξύ των βασικών παικτών: της σουηδικής H&M, της ισπανικής ΖARA και...