Τέμπη: Ο σταθμάρχης επί 4 βράδια πριν το δυστύχημα χρησιμοποιούσε τον τοπικό πίνακα τηλεδιοίκησης



Στο έγγραφο-ντοκουμέντο που φέρνει στη δημοσιότητα ο ΣΚΑΪ, είναι καταγεγραμμένες όλες οι κινήσεις του 59χρονου σταθμάρχη που έκανε όσες μέρες πραγματοποίησε τη βάρδιά του στο σταθμαρχείο της Λάρισας αλλά και τι ακριβώς συνέβη το μοιραίο βράδυ του δυστυχήματος στα Τέμπη

Στην σοβαρή αποκάλυψη πως ο 59χρονος σταθμάρχης της Λάρισας γνώριζε να χειριστεί το σύστημα τηλεδιοίκησης, σε αντίθεση με τα όσα δήλωσε ενώπιον της ανακρίτριας κατά την απολογία του, προχώρησε ο ΣΚΑΪ στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων.

Συγκεκριμένα, στο έγγραφο-ντοκουμέντο που φέρνει στη δημοσιότητα ο ΣΚΑΪ, είναι καταγεγραμμένες όλες οι κινήσεις του 59χρονου σταθμάρχη που έκανε όσες μέρες πραγματοποίησε τη βάρδιά του στο σταθμαρχείο της Λάρισας αλλά και τι ακριβώς συνέβη το μοιραίο βράδυ του δυστυχήματος στα Τέμπη. Αναλυτικά, στις 24 προς 25 Φεβρουαρίου, λίγες μόνο ημέρες πριν το δυστύχημα, ο 59χρονος πραγματοποίησε 13 κινήσεις τις οποίες έκανε από την κονσόλα του σταθμαρχείου της Λάρισας. Από τις 13, οι 4 είναι αυτόματης χάραξης καθώς χρησιμοποιεί τα ηλεκτρονικά συστήματα που διαθέτει ο σταθμός. Πρόκειται για κινήσεις που φανερώνουν πως ο 59χρονος γνώριζε να χειριστεί το σύστημα τηλεδιοίκησης του σταθμού, σε αντίθεση με το επιχείρημα που προέβαλε ενώπιον της ανακρίτριας ότι δηλαδή δε γνώριζε να το χρησιμοποιεί.

Παράλληλα, στις 25 προς 26 Φεβρουαρίου, ο σταθμάρχης πραγματοποίησε 18 κινήσεις που αφορούν την κίνηση των συρμών. Επίσης, στις 26 προς 27 Φεβρουαρίου έχει καταγραφεί στη διάρκεια της βάρδιάς του 23 κινήσεις εκ των οποίων οι 5 είναι κινήσεις αυτόματης χάραξης, καθώς οι κινήσεις του σταθμάρχη διαρκούν μερικά δευτερόλεπτα, από 18 έως 39.

Τέλος, στην 27η Φεβρουαρίου, ο 59χρονος πραγματοποίησε κινήσεις που αφορούν την είσοδο κυρίως εμπορικών αμαξοστοιχιών.  Όσον αφορά το μοιραίο βράδυ του δυστυχήματος, στις 28 Φεβρουαρίου δηλαδή, αποκαλύπτεται πως από τις 22:12, από την στιγμή δηλαδή που έμειναπου έμεινε μόνος του ο 59χρονος σταθμάρχης μέχρι και τις 01:39π.μ όπου και είχε γίνει το δυστύχημα δεν καταγράφεται καμία κίνηση αφού όπως φαίνεται ο 59χρονος δεν χρησιμοποίησε καθόλου την κονσόλα.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ ο 59χρονος σταθμάρχης τις περισσότερες μέρες του Φεβρουάριου εργαζόταν στπο σταθμαρχείο της Καλαμπάκας. Έπειτα για δύο μέρες κάνει την μαθητεία του στο σταθμαρχείο της Λάρισας και για τις πέντε τελευταίες νύχτες του Φεβρουαρίου αναλαμβάνει να δουλέψει στη νυχτερινή βάρδια της Λάρισας όπου στις 28 Φεβρουαρίου γίνεται και το τραγικό δυστύχημα.

Πηγή: skai.gr

[Πηγή:]www.skai.gr

Ροή Ειδήσεων

Λίβανος: 33 νεκροί από ισραηλινές επιδρομές

Στον ανατολικό Λίβανο, «οι επιδρομές του ισραηλινού εχθρού...

Συλλυπητήρια δήλωση Νίκου Ανδρουλάκη για τον θάνατο του Γιάννη Μπουτάρη

Ο Γιάννης Μπουτάρης τίμησε και δικαίωσε την εμπιστοσύνη...

ΣΥΡΙΖΑ: Οι 4 που έφυγαν, και αυτοί που ακολουθούν

Ουσιαστικά, για πρώτη φορά στην ιστορία, κόμμα της...

Λίβανος: 33 νεκροί από ισραηλινές επιδρομές

Στον ανατολικό Λίβανο, «οι επιδρομές του ισραηλινού εχθρού εναντίον της περιφέρειας Μπααλμπέκ-Χερμέλ στοίχισαν τη ζωή σε 20 ανθρώπους, 11 από τους οποίους στον...

Συλλυπητήρια δήλωση Νίκου Ανδρουλάκη για τον θάνατο του Γιάννη Μπουτάρη

Ο Γιάννης Μπουτάρης τίμησε και δικαίωσε την εμπιστοσύνη των δημοτών της Θεσσαλονίκης, της κοινωνίας των πολιτών, του ΠΑΣΟΚ και όσων στήριξαν την υποψηφιότητά...

ΣΥΡΙΖΑ: Οι 4 που έφυγαν, και αυτοί που ακολουθούν

Ουσιαστικά, για πρώτη φορά στην ιστορία, κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης κινδυνεύει να χάσει τον θεσμικό του ρόλο - Ερώτημα η στάση της Αθηνάς...