Περιεχόμενο σε πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας αναδεικνύει την τεχνολογία και την σχεδίαση των κορυφαίων μοντέλων της γκάμας με φόντο μαγευτικά τοπία.
Ο premium κατασκευαστής από τη Βαυαρία δημιούργησε μια καινοτόμο καμπάνια για να στρέψει τα βλέμματα του διεθνούς κοινού στην τρέχουσα γκάμα μοντέλων της μάρκας BMW στην πολυτελή κατηγορία. Τα αποκλειστικά μοντέλα BMW Σειρά 7, BMW Σειρά 8, BMW X7 και BMW XM παρουσιάζονται ως αριστουργήματα στους τομείς του σχεδιασμού και της μηχανικής μέσα σε τοπία απαράμιλλου φυσικού κάλλους.
Οι εντυπωσιακές εικόνες στέλνουν ένα μήνυμα αποκλειστικότητας με «άρωμα» καινοτομίας που απευθύνεται σε όλες τις ανθρώπινες αισθήσεις με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους, αντανακλά τις πνευματικές μας προοπτικές και μας προσφέρει ουσιαστικές εμπειρίες.
Η νέα πολυκαναλική καμπάνια ξεκίνησε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης YouTube και Instagram. Θα ακολουθήσει πρόσθετο περιεχόμενο ειδικά για κάθε χώρα με τηλεοπτικά και outdoor/έντυπα πακέτα διαφήμισης.
Οι επικοινωνιακές αυτές δραστηριότητες θα ξεκινήσουν από τις ΗΠΑ και θα ακολουθήσουν – από τον Σεπτέμβριο του 2024 – η Γερμανία, η Κίνα, η Μεγάλη Βρετανία, η Ιαπωνία, η Νότια Κορέα, η Τσεχία, η Πολωνία και η Μέση Ανατολή.
«Στο επίκεντρο της νέας καμπάνιας βρίσκονται οι ασυμβίβαστες επιδόσεις, η φινέτσα και το αμίμητο στυλ των πιο αποκλειστικών μοντέλων μας», σχολιάζει ο Bernd Körber, Ανώτερος Αντιπρόεδρος Brand Management & Product Management της BMW. «Οι εικόνες που χρησιμοποιούνται στην καμπάνια καλούν τον θεατή να βιώσει το αχαλίνωτο πάθος για τη σχεδίαση, την κατασκευαστική δεξιοτεχνία και την καινοτόμο τεχνολογία που ενυπάρχει σε κάθε BMW».
Η νέα καμπάνια κάνει την πρεμιέρα της στο κανάλι της BMW στο YouTube με ένα συναισθηματικά ελκυστικό κλιπ που εστιάζει στην BMW i7. Η κορυφαία πρόταση στη γκάμα των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της BMW πρωταγωνιστεί στο φιλμ διάρκειας 60 δευτερολέπτων – με τίτλο «Lifelines» – ως η ενσάρκωση μιας αποκλειστικής και επίσης πρωτοποριακής εκδοχής του σλόγκαν Sheer Driving Pleasure (Γνήσια Οδηγική Απόλαυση) της μάρκας.
Συνοδεία ενός δεξιοτεχνικού μουσικού κομματιού, το αυτοκίνητο διασχίζει ένα οροπέδιο μέσα σε ένα τοπίο λουσμένο από ατμοσφαιρικό φως. Εδώ, η BMW i7 παρουσιάζεται ως ένα αυτοκίνητο για άτομα που προσεγγίζουν το μέλλον με αυτοπεποίθηση και με τους δικούς τους όρους, αναλαμβάνοντας να διαχειριστούν το πεπρωμένο τους.
Στο φιλμ αποτυπώνονται επίσης η σιλουέτα μιας BMW Σειρά 8 Coupé με φόντο εντυπωσιακούς, βραχώδεις γεωολογικούς σχηματισμούς, η BMW X7 στους πρόποδες μιας επιβλητικής οροσειράς με χιονισμένες κορυφές και η BMW XM σε μια ανεμοδαρμένη παραλία όπου σκάνε τεράστια κύματα. Ως επίλογος, προστίθεται το όνομα της εταιρείας «Bayerische Motoren Werke» που αναγράφεται ολόκληρο.
Αυτό υπογραμμίζει τη μοναδικότητα της μάρκας, την προέλευση και την κληρονομιά της που ξεπερνά τα 100 χρόνια.
Ταυτόχρονα, σηματοδοτεί επίσης – παράλληλα με την αποκλειστικότητα και την κομψότητα – την αυτοπεποίθηση μιας εταιρείας που, κατά τη διάρκεια της ιστορίας της, έχει διαγράψει μία άκρως επιτυχημένη πορεία με λύσεις που αναπτύχθηκαν εσωτερικά. Αυτή η προσέγγιση έχει δημιουργήσει ένα γνήσιο επίπεδο ταύτισης με τα προϊόντα της στην πολυτελή κατηγορία.
To άρθρο Νέα καμπάνια για τα μοντέλα της BMW στην πολυτελή κατηγορία δημοσιεύτηκε στο NewsIT .
[Πηγή:]www.newsit.gr