Αλλαγές στην εμφάνιση ειδήσεων από το Facebook

Νέες σημαντικές αλλαγές

Αλλαγές στον τρόπο που θα φιλτράρονται οι ειδήσεις και θα παρουσιάζονται στους «τοίχους» ειδήσεων, σχεδιάζει το Facebook δίνοντας έμφαση στις αναρτήσεις φίλων και συγγενών του κάθε χρήστη.

Οι αλλαγές, που θα ισχύσουν μέσα στις επόμενες εβδομάδες, αναμένεται ότι θα περιορίσουν γενικότερα τη δημοφιλία των ειδήσεων, των βίντεο και των φωτογραφιών από εταιρείες και μέσα ενημέρωσης, ενώ ίσως μειώσουν και τη διασπορά των ψευδών ειδήσεων (fake news) και της παραπληροφόρησης – κάτι για το οποίο το Facebook δέχεται όλο και πιο έντονη κριτική.

Ο 33χρονος επικεφαλής του μεγαλύτερου μέσου κοινωνικής δικτύωσης Mark Zuckerberg, το οποίο έχει πάνω από δύο δισεκατομμύρια μηνιαίους χρήστες, δήλωσε ότι θα προτιμηθεί πλέον το περιεχόμενο που παράγεται από φίλους και τροφοδοτεί τις συζητήσεις ανάμεσα στο οικογενειακό και στο φιλικό περιβάλλον.

Πρακτικά, αυτό π.χ. σημαίνει ότι σύντομα οι χρήστες θα είναι πιθανότερο να δουν στο news feed κάτι προσωπικό που ανάρτησε ένας φίλος, παρά ένα «viral» βίντεο.

Όπως παραδέχθηκε ο Zuckerberg, αυτό επίσης σημαίνει ότι οι κάθε είδους εταιρείες και οργανισμοί θα δουν το δικό τους περιεχόμενο να μειώνεται σε δημοφιλία.

«Έχουμε δεχθεί αντιδράσεις από την κοινότητά μας ότι το δημόσιο περιεχόμενο -οι αναρτήσεις από εταιρείες, επώνυμες εμπορικές μάρκες και μέσα ενημέρωσης- εξοβελίζουν τις προσωπικές στιγμές μας, οι οποίες μας οδηγούν να συνδεόμαστε περισσότερο μεταξύ μας», ανέφερε ο Zuckerberg, σύμφωνα με το BBC και το πρακτορείο Reuters.