Έρευνα: Ποια σούπερ μάρκετ προτιμούν οι Έλληνες καταναλωτές


Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία για τις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών για τα σούπερ μάρκετ της χώρας, την οποία δημοσίευσε η Longlust χθες (09.04.24), κατά τη διάρκεια του 14ου συνεδρίου Food Retail της Boussias.

Με βάση τα συμπεράσματα της έρευνας για τα σούπερ μάρκετ, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Μάρτιο σε δείγμα 1.200 καταναλωτών, αυτό που προκύπτει, ότι η αλυσίδα Σκλαβενίτης σκοράρει πιο ψηλά απ’ όλες τις άλλες αλυσίδες σε 7 από τους 13 δείκτες που μετρήθηκαν από την εταιρεία ερευνών.

Απαντώντας στην ερώτηση ποιο σούπερ μάρκετ επισκέπτονται περισσότερο για τις αγορές τους, οι καταναλωτές που συμμετείχαν στην έρευνα, απάντησαν πως ο Σκλαβενίτης είναι η πρώτη συγκεντρώνοντας ποσοστό 70% και ακολουθούν με μεγάλη διαφορά η ΑΒ με 44%, η Lidl με 42%, το My Market με 30% και η αλυσίδα Μασούτης με 22%.

Σε σχέση με το ερώτημα αν θα μπορούσαν να έχουν ένα οποιοδήποτε κατάστημα σούπερ μάρκετ δίπλα τους, ποσοστό 48% απάντησε πως να είναι κατάστημα του Σκλαβενίτη.

Πολύ παρακάτω στις προτιμήσεις όσων καταναλωτών συμμετείχαν στην έρευνα, ακολουθεί η Lidl (ποσοστό 17%) και η ΑΒ Βασιλόπουλος (10%).

To άρθρο Έρευνα: Ποια σούπερ μάρκετ προτιμούν οι Έλληνες καταναλωτές δημοσιεύτηκε στο NewsIT .

[Πηγή:]www.newsit.gr

Ροή Ειδήσεων

«Η συμμορία της συμφοράς» έκανε την πιο ανατρεπτική πρεμιέρα

Με… στεφάνια και κόλλυβα πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα (18.11.2024) η πρεμιέρα της...

Apple: Αυτό είναι το iPhone 16 με εργαλεία Apple Intelligence

Γεγονός το iPhone 16 της Apple, η παρουσίαση του οποίου έγινε...

Ηλίας Βαλάσης: «Μου έκλεισε πόρτες στο θέατρο η συμμετοχή στο Survivor»

«Δεν είμαι εναντίον του ριάλιτι αλλά, δυστυχώς, στιγματίζεσαι εδώ στην Ελλάδα» επισημαίνει ο Ηλίας Βαλάσης. Σε όσα αντιμετώπισε όταν ξεκίνησε στο θέατρο, λόγω της...