Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία για τις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών για τα σούπερ μάρκετ της χώρας, την οποία δημοσίευσε η Longlust χθες (09.04.24), κατά τη διάρκεια του 14ου συνεδρίου Food Retail της Boussias.
Με βάση τα συμπεράσματα της έρευνας για τα σούπερ μάρκετ, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Μάρτιο σε δείγμα 1.200 καταναλωτών, αυτό που προκύπτει, ότι η αλυσίδα Σκλαβενίτης σκοράρει πιο ψηλά απ’ όλες τις άλλες αλυσίδες σε 7 από τους 13 δείκτες που μετρήθηκαν από την εταιρεία ερευνών.
Απαντώντας στην ερώτηση ποιο σούπερ μάρκετ επισκέπτονται περισσότερο για τις αγορές τους, οι καταναλωτές που συμμετείχαν στην έρευνα, απάντησαν πως ο Σκλαβενίτης είναι η πρώτη συγκεντρώνοντας ποσοστό 70% και ακολουθούν με μεγάλη διαφορά η ΑΒ με 44%, η Lidl με 42%, το My Market με 30% και η αλυσίδα Μασούτης με 22%.
Σε σχέση με το ερώτημα αν θα μπορούσαν να έχουν ένα οποιοδήποτε κατάστημα σούπερ μάρκετ δίπλα τους, ποσοστό 48% απάντησε πως να είναι κατάστημα του Σκλαβενίτη.
Πολύ παρακάτω στις προτιμήσεις όσων καταναλωτών συμμετείχαν στην έρευνα, ακολουθεί η Lidl (ποσοστό 17%) και η ΑΒ Βασιλόπουλος (10%).
To άρθρο Έρευνα: Ποια σούπερ μάρκετ προτιμούν οι Έλληνες καταναλωτές δημοσιεύτηκε στο NewsIT .
[Πηγή:]www.newsit.gr