Η Star Alliance, η κορυφαία παγκόσμια αεροπορική συμμαχία στον κόσμο, ενδυναμώνει το ανώτερο στελεχιακό δυναμικό της στοχεύοντας στην ενίσχυση των προσπαθειών της, για μια απρόσκοπτη ταξιδιωτική εμπειρία προς όφελος των επιβατών των αεροπορικών εταιρειών-μελών της, καθώς απολαμβάνουν τα πλεονεκτήματα του δικτύου της Star Alliance.
Η Ambar Franco εντάσσεται στην Star Alliance, ως Αντιπρόεδρος με αρμοδιότητα την Εμπειρία των Πελατών. Η Franco θα ηγηθεί της ανάπτυξης και υλοποίησης πρωτοβουλιών, που στόχο θα έχουν αποκλειστικά την περαιτέρω βελτίωση της εμπειρίας των επιβατών της συμμαχίας σε στάδια, όπως είναι: η κράτηση, η εμπειρία επιβατών στα αεροδρόμια -ιδίως όταν αφορά στην ανταπόκριση μεταξύ αεροπορικών εταιρειών της Star Alliance, αλλά και η διασφάλιση της αφοσίωσής τους μετά το πέρας του ταξιδιού. Η Ambar Franco φέρνει σημαντική τεχνογνωσία από τον ταξιδιωτικό κλάδο, με πιο πρόσφατο παράδειγμα στην καριέρα της την ανάληψη Senior Customer Experience ρόλων στο Mandarin Oriental Hotel Group.
Ο Luc Lachoix είναι Αντιπρόεδρος της Star Alliance στον τομέα των Ψηφιακών Μέσων και της Τεχνολογίας. Ο Lachoix είναι υπεύθυνος για την αρχιτεκτονική, τις λειτουργίες, την ασφάλεια της πληροφορικής, καθώς και για τις τεχνολογικές λύσεις, που αφορούν στην Εμπειρία του Πελάτη και την Πιστότητα. Έχει εργαστεί σε διάφορους τομείς των αερομεταφορών, έχοντας στο ενεργητικό του διοικητικές θέσεις σε εταιρείες τεχνολογίας του κλάδου, όπως είναι η Amadeus και η Sabre.
To άρθρο Η απρόσκοπτη εμπειρία του επιβάτη σταθερά στο επίκεντρο της στρατηγικής της Star Alliance δημοσιεύτηκε στο NewsIT .
[Πηγή:]www.newsit.gr