Blog Σελίδα 8010

Τουρκικά μαχητικά: 86 παραβιάσεις και τρεις υπερπτήσεις στο Αιγαίο το Σάββατο



Από τα… ξημερώματα ξεκίνησαν τις αποστολές τους τα τουρκικά αεροσκάφη

Βόλτες στο Αιγαίο έκαναν τουρκικά αεροσκάφη το Σάββατο, σε μία προσπάθεια να δικαιώσουν πλήρως τις θέσεις του Αμερικανού γερουσιαστή Ρόμπερτ Μενέντεζ, ο οποίος την Παρασκευή, από την Ελλάδα, δήλωσε ξανά την αντίθεσή του στη συμφωνία για την παραχώρηση νέων F-16 και αναβάθμιση των παλιών στην Τουρκία.

Αν και Σάββατο, τουρκικά αεροσκάφη παραβίασαν 86 φορές τον ελληνικό εναέριο χώρο, ενώ καταγράφηκαν και τρεις υπερπτήσεις

Τα ξημερώματα, περίπου στις 02:00, προέβη σε υπέρπτηση μη επανδρωμένο τουρκικό UAV, πάνω από τα Λέβιθα και συγκεκριμένα στα 19.000 πόδια.

Λίγες ώρες αργότερα, στις 09:24, καταγράφηκε και δεύτερη υπέρπτηση από UAV, πάνω από την Κανδελιούσσα στα 29.000 πόδια.

Στις 11:01, UAV πέταξε πάλι πάνω από την Κανδελιούσσα στα 19.000 πόδια.

Τα αεροσκάφη αναγνωρίστηκαν και αναχαιτίστηκαν σύμφωνα με τους διεθνείς κανόνες, κατά πάγια πρακτική.

Πηγή: skai.gr

ΠΑΣ Γιάννινα: Απίστευτη ατυχία με Κόντε, αποχώρησε με κλάματα


Ο Πέδρο Κόντε αποχώρησε τραυματίας από την αναμέτρηση του ΠΑΣ Γιάννινα με τη Λαμία με την πρώτη εκτίμηση να κάνει λόγο για πιθανή ρήξη χιαστού στο αριστερό πόδι.

Τρομερά άτυχος για ακόμα μία φορά φαίνεται πως στάθηκε ο Πέδρο Κόντε του ΠΑΣ Γιάννινα. Ο Ισπανός επιθετικός τραυματίστηκε και έγινε αναγκαστική αλλαγή στο 70ο λεπτό του αγώνα με τη Λαμία για την 3η αγωνιστική της Super League.

Διαβάστε επίσης: Άρσεναλ – Φούλαμ 2-1: Προελαύνουν οι «κανονιέρηδες» – Ανατροπή και 4Χ4

Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις των γιατρών, ο ποδοσφαιριστής φαίνεται να έχει υποστεί ρήξη χιαστού στο αριστερό του πόδι. Ο Κόντε αποχώρησε με δάκρυα στα μάτια από τον αγωνιστικό χώρο με τους συμπαίκτες του να προσπαθούν να τον παρηγορήσουν και τον κόσμο στις εξέδρες να τραγουδάει το όνομά του, σε μια συναισθηματική και όμορφη στιγμή.

Θυμίζουμε πως ο ποδοσφαιριστής των Ηπειρωτών υπέστη ρήξη χιαστού και την περσινή χρονιά, στο δεξί πόδι, με αποτέλεσμα να χάσει σχεδόν όλη τη σεζόν.



Θρίλερ στη Νάξο: 36χρονη βρέθηκε νεκρή σε πισίνα



Είχε μαζί της το 4 χρονών παιδί της – Έρευνα για τα αίτια και τις συνθήκες θανάτου

Νεκρή ανασύρθηκε πριν από λίγο νεαρή γυναίκα μέσα απο πισίνα. Το Δυστύχημα με πνιγμό  συνέβη σε παραλιακή επιχείρηση στην περιοχή της Πλάκας σήμερα το απόγευμα.

Οι πρώτες πληροφορίες του Cyclades24.gr αναφέρουν ότι η 36χρονη γυναίκα, μόνιμη κάτοικος του νησιού, ανασύρθηκε νεκρή από την πισίνα κι ενώ βρισκόταν μαζί με το μικρό παιδί της.

Στο σημείο έφτασαν διασώστες του ΕΚΑΒ, ωστόσο όπως αποδείχτηκε ήταν ήδη αργά και η γυναίκα άφησε την τελευταία της πνοή στο νησί.

Αυτή την ώρα το μικρό παιδί περίπου 4 ετών βρίσκεται στο αστυνομικό τμήμα Νάξου και είναι καλά στη υγεία του.

Κοζάνη: Στο νοσοκομείο 8 μηνών μωρό που κατάπιε παραμάνα



Στην Παιδοχειρουργική Κλινική του Ιπποκράτειου νοσοκομείου Θεσσαλονίκης νοσηλεύεται το μωράκι 

Αγωνία για τους γονείς ενός βρέφους 8 μηνών όταν διαπίστωσαν ότι το μωρό τους είχε καταπιεί ξένο σώμα, πιθανότατα μια μικρή παραμάνα.

Ειδικότερα, σύμφωνα με πληροφορίες του kozan.gr, το βρέφος διακομίστηκε αρχικά στα έκτακτα χειρουργικά περιστατικά στο Μαμάτσειο νοσοκομείο Κοζάνης, όπου κατόπιν σχετικής εξέτασης διαπιστώθηκε, πράγματι, απεικονιστικά, η ύπαρξη του ξένου σώματος.

Διεκομίσθη, σε καλή κατάσταση, για περαιτέρω ιατρική αντιμετώπιση στην Παιδοχειρουργική Κλινική στο Ιπποκράτειο νοσοκομείο Θεσσαλονίκης, όπου και νοσηλεύεται.

Πηγή: skai.gr

Εύβοια: Φορτηγό έπεσε σε γκρεμό 30 μέτρων – Νεκρός ο οδηγός, στο νοσοκομείο ένας 12χρονος (φωτογραφίες)


Ο 12χρονος τραυματίστηκε ελαφρά και διεσώθη από τους άνδρες της Πυροσβεστικής – Έρευνα για τα αίτια του δυστυχήματος

Ένας 62χρονος έχασε τη ζωή του και ένα 12χρονο αγόρι τραυματίστηκε το μεσημέρι του Σαββάτου, όταν το φορτηγό που οδηγούσε ο πρώτος εξετράπη της πορείας του και έπεσε σε γκρεμό 30 μέτρων, στη Βόρεια Εύβοια.

Το φορτηγό κινούταν σε επαρχιακό δρόμο κοντά στο χωριό Άγιος στη βόρεια Εύβοια. Από άγνωστη αιτία ο 62χρονος οδηγός έχασε τον έλεγχο και το φορτηγό έπεσε σε γκρεμό 30 μέτρων περίπου, αναφέρει το lamiareport.gr.

Οι πυροσβέστες από το Κλιμάκιο της Ιστιαίας που έσπευσαν στο σημείο ανέσυραν πολύ βαριά τραυματισμένο τον οδηγό και επίσης τραυματισμένο, αλλά πιο ελαφρά ένα 12χρονο αγόρι, το οποίο επίσης επέβαινε στο φορτηγό. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το παιδί είναι φιλικής οικογένειας του οδηγού.

Δυστυχώς ο 62χρονος άφησε την τελευταία του πνοή στο ΚΥ Ισταίας όπου είχε διακομιστεί με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, ενώ το παιδιά διακομίστηκε στο νοσοκομείο Παίδων στην Αθήνα και σύμφωνα με πληροφορίες δεν κινδυνεύει η ζωή του.

Ο άτυχος οδηγός ήταν επαγγελματίας από την Ιστιαία και ασχολούνταν με γεωτρήσεις.

Προανάκριση για τις ακριβείς συνθήκες διενεργεί το Α.Τ. Ιστιαίας.

Ατρόμητος: Η αποστολή κόντρα στον ΠΑΟΚ


Ο Ατρόμητος ολοκλήρωσε την προετοιμασία του για την εκτός έδρας αναμέτρηση απέναντι στον ΠΑΟΚ για τη 2η αγωνιστική της Super League, με τη σημερινή (27/8) προπόνηση να μην περιλαμβάνει ουσιαστικά απρόοπτα.

Ο Κρις Κόλμαν ανακοίνωσε στη συνέχεια τους ποδοσφαιριστές που θα βρίσκονται στην αποστολή, με τον Νίκο Αθανασίου να βρίσκεται εκτός λόγω ασθένειας.

Διαβάστε επίσης: Υπερθέαμα στην Premier League: Εννιάρα η Λίβερπουλ, χατ τρικ ο Χάαλαντ, δύο ασίστ ο Τσιμίκας

Αναλυτικά, η αποστολή του Ατρομήτου:

Γιαννιώτης, Μάριτς, Σάλτας, Κιβρακίδης, Χατζηισαΐας, Σουάρεθ, Μαυρομμάτης, Στρούγγης, Ντε Μποκ, Τζοβάρας, Οικονομίδης, Γκονζάλες, Έρλινγκμαρκ, Κούεν, Μουνίθ, Ρομπάιγ, Τζαβίδας, Κλωναρίδης, Κωτσόπουλος, Κιάρτανσον, Ροτάριου.



Πούτιν: Μηνιαία σύνταξη… στους Ουκρανούς που μετακινήθηκαν στη Ρωσία



Ο Ρώσος πρόεδρος υπέγραψε το σχετικό διάταγμα, το οποίο αφορά όσους μετακινήθηκαν μετά τις 18 Φεβρουαρίου

Ο πρόεδρος της Ρωσίας Βλαντίμιρ Πούτιν υπέγραψε σήμερα ένα διάταγμα το οποίο προβλέπει οικονομικές παροχές για όσους έφυγαν από την Ουκρανία για να πάνε σε ρωσικά εδάφη. Μεταξύ των ωφελούμενων από το πρόγραμμα είναι οι συνταξιούχοι, οι έγκυες και τα άτομα με αναπηρία.

Με το διάταγμα αυτό καθιερώνεται μηνιαία σύνταξη ύψους 10.000 ρουβλιών (170 δολάρια) για εκείνους που αναγκάστηκαν να φύγουν από την Ουκρανία μετά τη 18η Φεβρουαρίου. Οι ανάπηροι δικαιούνται επίσης το ίδιο ποσό μηνιαίως ενώ στις έγκυες θα καταβληθεί ένα εφάπαξ ποσό.

Με βάση το διάταγμα οι πληρωμές θα καταβάλλονται στους πολίτες της Ουκρανίας και των δύο μη αναγνωρισμένων από τη διεθνή κοινότητα «Λαϊκών Δημοκρατιών» του Ντονέτσκ και του Λουχάνσκ. Η Μόσχα αναγνώρισε την ανεξαρτησία τους τον Φεβρουάριο. Στις 18 Φεβρουαρίου ο Πούτιν διέταξε να καταβάλλεται ποσό 10.000 ρουβλιών σε κάθε άτομο που θα φτάνει στη Ρωσία από το Ντονέτσκ και το Λουχάνσκ.

Η Ρωσία χορηγεί στους Ουκρανούς ρωσικά διαβατήρια σε μια προσπάθεια –παράνομη κατά την Ουκρανία και τις ΗΠΑ– να προσαρτήσει εδάφη που έχει καταλάβει.

Σύμφωνα με άλλο διάταγμα που εισάγει νέα, «προσωρινά μέτρα», οι κάτοχοι ουκρανικών διαβατηρίων και οι κάτοικοι του Ντονέτσκ και του Λουχάνσκ θα μπορούν να πάρουν άδεια παραμονής άνευ χρονικών περιορισμών. Μέχρι σήμερα, για να μείνουν στη Ρωσία περισσότερες από 90 ημέρες θα έπρεπε να λάβουν άδεια εργασίας ή να τους χορηγηθεί ειδική άδεια. Το διάταγμα προσδιορίζει ότι τα πρόσωπα αυτά «επιτρέπεται να έχουν επαγγελματική δραστηριότητα στη Ρωσία, χωρίς άδεια εργασίας». Προϋπόθεση είναι να ληφθούν τα δακτυλικά αποτυπώματά τους, να δώσουν μία φωτογραφία ταυτότητας και να υποβληθούν σε τεστ ανίχνευσης ναρκωτικών ουσιών και μολυσματικών νόσων.

Με το κείμενο αυτό απαγορεύεται η απέλαση Ουκρανών πολιτών από τη Ρωσία, εκτός από εκείνους που αποφυλακίζονται ή που κρίνονται επικίνδυνοι για την ασφάλεια της χώρας.

Το Κρεμλίνο λέει ότι 3,6 εκατομμύρια άνθρωποι, εκ των οποίων 587.000 παιδιά, έφυγαν από την Ουκρανία για τη Ρωσία μετά την εισβολή. Οι ρωσικές αρχές ενθαρρύνουν αυτές τις μετακινήσεις και έχουν ανοίξει κέντρα φιλοξενίας σε όλη τη χώρα. Ορισμένοι από αυτούς τους πρόσφυγες πάντως κατάφεραν, συχνά με τη βοήθεια ακτιβιστών, να φύγουν από τη Ρωσία για χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Θεσσαλονίκη: Δύο συλλήψεις για τους «εξορκισμούς» στην Αριστοτέλους



Έγινε επιχείρηση της αστυνομίας στο κτίριο που λειτουργούσε η οργάνωση – Ο επικεφαλής παρουσιάστηκε αυτοβούλως στο Α.Τ. Θέρμης

Του Μάκη Συνοδινού

Στη σύλληψη δύο ατόμων για τους «εξορκισμούς» στην Αριστοτέλους προχώρησε το Σάββατο η αστυνομία στη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με ΓΑΔΘ ο ένας είναι ο εκπρόσωπος της θρησκευτικής οργάνωσης και ο άλλος ο «ιερέας».

Οι συλλήψεις έγιναν έπειτα από έλεγχο που πραγματοποιήθηκε σε εγκαταστάσεις εγκαταλελειμμένου κτηρίου στην περιοχή της Μηχανιώνας, όπου συμφωνα με αστυνονικες πηγές γινόταν πάλι εξορκισμός.

Μάλιστα όταν οι αστυνομικοί ζήτησαν τα απαιτούμενα έγγραφα νόμιμης λειτουργίας της οργάνωσης, ο 24χρονος δεν διέθετε.

Εντός του χώρου εντοπίστηκαν 25 πιστοί. Ο 38χρονος προσήλθε στο Α.Τ. Θέρμης και συνελήφθη. Και οι δυο θα οδηγηθούν στον Εισαγγελέα.

Λαμία: Οικογένεια… 14 αγριογούρουνων κάνει βόλτες στον περιφερειακό – Δείτε βίντεο



Τα άγρια ζώα εντοπίστηκαν κοντά στο σχολικό συγκρότημα του 5ου Γυμνασίου και του 12ου Δημοτικού

Ήταν τρεις τα ξημερώματα όταν οδηγός, που κινούταν στον περιφερειακό της Λαμίας από το ΚΕΥΠ προς Άγιο Λουκά, είχε μια απρόσμενη συνάντηση.

Όπως θα δείτε και στο βίντεο που έστειλε στο LamiaReport ακριβώς στον κόμβο, που βρίσκεται το σχολικό συγκρότημα του 5ου Γυμνασίου και του 12ου Δημοτικού, μια πολυμελής οικογένεια αγριογούρουνων έκανε χαλαρά τη βόλτα της.

Μετρήσαμε 12 μικρά και δυο γονείς!

Δείτε το βίντεο: 

Παραιτήθηκε ο Μητροπολίτης Ηλείας – Ξεκινά η διαδικασία διαδοχής του



Για την τύχη της παραίτησής του που έχει ήδη στα χέρια του ο Αρχιεπίσκοπος θα αποφασίσει 2 με 3 Σεπτέμβρη η Διαρκής Ιερά Σύνοδος

Την υποβολή της παραίτησής του από την θέση του Μητροπολίτη κοινοποίησε πρόσφατα στον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμο ο ποιμενάρχης Ηλείας κ.κ Γερμανός, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες τη γνωστοποίησε και στο περιβάλλον του.

Για την τύχη της παραίτησής του που έχει ήδη στα χέρια του ο Αρχιεπίσκοπος θα αποφασίσει 2 με 3 Σεπτέμβρη η Διαρκής Ιερά Σύνοδος (Δ.Ι.Σ.) της Εκκλησίας της Ελλάδος κατά την διάρκεια της συνεδρίασης της με αφορμή την έναρξη της 166ης Συνοδικής περιόδου.

Μετά από την έγκριση των παραίτησής του από τους 12 Μητροπολίτες που αποτελείται η Δ.Ι.Σ. θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες ώστε να κηρυχτεί χηρεύουσα η Μητρόπολη και οι διαδικασίες για την κάλυψη της κενής θέσης μαζί με άλλων τριών μητροπόλεων (Δράμας, Γόρτυνος και Αιτωλοακαρνανίας). Σύμφωνα με τον καταστατικό χάρτη της Εκκλησίας της Ελλάδος, τον Οκτώβριο θα συγκληθεί η Ολομέλεια Ιεραρχία της Ελλάδος για να εκλέξει τους νέους μητροπολίτες από τις υποψηφιότητες που έχουν κατατεθεί για κάθε μία.

Με βάση τις ίδιες πηγές, στην σχετική αίτηση της παραίτησής του εκφράζει με ευγενικό τρόπο την παράκλησή του του ο Μητροπολίτης Ηλείας κ Γερμανός ώστε να τον διαδεχθεί ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Ωλένης κ. Αθανάσιος που είναι ο άμεσος συνεργάτης του εδώ και τουλάχιστον τα τελευταία 13 χρόνια.

Όμως η καθοριστική απόφαση για τον ποιος θα τον διαδεχθεί ανήκει στην Ιεραρχία της Ελλάδος.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες φαίνεται πως για την επιλογή αυτή ο αρχιεπίσκοπος δεν έχει αντίθετη άποψη.

Πηγή: www.patrisnews.gr
 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ