Blog Σελίδα 8995

Δεν φαίνεται να σχετίζεται με οξεία ηπατίτιδα η νοσηλεία 16χρονης

«Συναγερμός» σήμανε στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας, όταν μεταφέρθηκε για νοσηλεία κορίτσι 16 χρονών με συμπτώματα που παρέπεμπαν σε ηπατίτιδα.

Σύμφωνα με το larissapress, το κορίτσι υπεβλήθη στους απαιτούμενους εργαστηριακούς ελέγχους, καθώς προσήλθε στο νοσοκομείο με υψηλό πυρετό,  οι οποίοι έδειξαν αυξημένες τιμές στους ηπατικούς δείκτες, ωστόσο δείγμα στάλθηκε σε εργαστήριο του Πανεπιστημίου της Θεσσαλονίκης για περαιτέρω έρευνα.

Η κλινική εικόνα της 16χρονης είναι πολύ καλή και δεν εμπνέει λόγους ανησυχίας και δεν φαίνεται να σχετίζεται με τα περιστατικά οξείας ηπατίτιδας που έχουν προσβάλει πολύ νεαρότερα παιδιά στην Ευρώπη.

Μαγιορκίνης: Ο ιός κατά 99% βρίσκεται ήδη στην Ελλάδα

Κατά 99%, ο ιός που προκαλεί την οξεία ηπατίτιδα σε παιδιά βρίσκεται ήδη στην Ελλάδα, εκτιμά ο Γκίκας Μαγιορκίνης, καθηγητής στο τμήμα Υγιενής επιδημιολογίας Ιατρικής Σχολής ΕΚΠΑ.

Ο καθηγητής καθησύχασε πάντως ότι με βάση όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής, δεν είναι κάτι ιδιαίτερα ανησυχητικό.

«Θεωρητικά υπολογίζουμε ότι αν συμβεί και στην Ελλάδα θα είναι της τάξης των 10-20 κρουσμάτων, στη χειρότερη περίπτωση, αν δεν αυξηθούν τα κρούσματα και στο Ηνωμένο Βασίλειο», τόνισε μιλώντας στην ΕΡΤ.

Τι είναι ο οξεία ηπατίτιδα στα παιδιά

Όπως εξηγεί ο κ. Μαγιορκίνης πρόκεται για μία φλεγμονή του ήπατος η οποία χαρακτηρίζεται συνήθως από κιτρίνισμα. Συνήθως κιτρινίζει το λευκό του ματιού, το παιδί έχει υψηλό πυρετό και αυτό είναι καμπανάκι ότι το παιδί πρέπει να πάει στο νοσοκομείο για εξετάσεις.

Πρόσθεσε ότι πρόκειται για έναν πολύ εκτεταμένο ιό, στον οποίο μάλλον κάποια παιδιά έχουν μια γενετική ευαισθησία και αντιδρούν με αυτόν τον τρόπο. Πρόκειται για μία σπάνια επιπλοκή ενός πολύ διαδεδομένου ιού. Μιλάμε για τον αδενοϊό 41, κατά πάσα πιθανότητα, που έχει απομονωθεί στο 77% των παιδιών που έχουν εξεταστεί για αυτό, χωρίς να σημαίνει ότι το 23% δεν τον είχε, απλά δεν τον ανίχνευσαν.

Ο κ. Μαγιορκίνης είπε ακόμα ότι από όσο γνωρίζει μεταμοσχεύσεις ήπατος σε παιδιά δεν γίνονται στην Ελλάδα, και τέτοιες περιπτώσεις πήγαιναν στο εξωτερικό, γιατί είναι σπάνιες περιπτώσεις και δεν υπάρχει αυτή η ειδικότητα στην Ελλάδα. Συνήθως στα παιδιά γίνονται από ζωντανό δότη, που σημαίνει ότι ο πατέρας, αν είναι συμβατός, να δώσει μέρος από το ήπαρ του στο παιδί.

Όσον αφορά στα συμπτώματα, τόνισε ότι ένας πυρετός δεν χρειάζεται να ανησυχήσει τους γονείς, βασικό σύμπτωμα είναι το κιτρίνισμα του δέρματος και το κιτρίνισμα του ματιού.

 

68η Ανθοκομική Έκθεση Κηφισιάς έως 15 Μαϊου 2022

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, η άνοιξη φέρνει την χαρά των λουλουδιών και των αρωμάτων στην Κηφισιά, σε έναν θεσμό που γεννήθηκε το 1937.

Η Ανθοκομική Έκθεση Κηφισιάς είναι η μεγαλύτερη και πιο αναγνωρίσιμη στο χώρο της Ελληνικής ανθοκομίας.

Αποτελεί ένα σημαντικό εμπορικό γεγονός που προσελκύει χιλιάδες επισκέπτες κάθε χρόνο, επαγγελματίες και ερασιτέχνες λάτρεις του πράσινου και των λουλουδιών, που θα συνδυάσουν τη βόλτα τους σε έναν πανέμορφο χώρο με τις αγορές τους σε είδη και προϊόντα ανθοκομίας και κηπευτικής.

Η 68η Ανθοκομική Έκθεση Κηφισιάς θα πραγματοποιηθεί έως 15 Μαϊου 2022, στο Άλσος Κηφισιάς «Δημήτρης Ζωμόπουλος».

Κατά τη διάρκεια της Ανθοκομικής Έκθεσης, οι Φυτωριούχοι – Ανθοπαραγωγοί έχουν την ευκαιρία να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των επισκεπτών για το περίπτερό τους, προβάλλοντας τα προϊόντα τους με εντυπωσιακό τρόπο, να συνομιλήσουν με το κοινό, να παρέχουν συμβουλές και να επιτύχουν πωλήσεις σε ανταγωνιστικές τιμές.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Δήμος Κηφισιάς: «Για 19 ημέρες σε έκταση 20 στρεμμάτων και με τη συμμετοχή 70 παραγωγών και εκθετών η Ανθοκομική Έκθεση μας υποδέχεται με περισσότερα από 2.000 είδη φυτών και λουλουδιών. Τα εγκαίνια της έκθεσης θα πραγματοποιηθούν την Πέμπτη, 28 Απριλίου στις 20.00».

Εξειδικευμένοι γεωπόνοι μας παρέχουν χρήσιμες πληροφορίες για το πώς θα φτιάξουμε τον κήπο μας ή το μπαλκόνι μας.

Στο Εκθεσιακό Τμήμα της έκθεσης, ένδεκα αρχιτέκτονες τοπίου έχουν σχεδιάσει ένδεκα Κήπους Ευεξίας, οι οποίοι προσφέρουν την ομορφιά και αρμονία της φύσης.

Οι ώρες λειτουργίας της Έκθεσης είναι 10.00 – 22.00. Η είσοδος είναι δωρεάν τις καθημερινές από το πρωί έως τις 16:00 και υπάρχει εισιτήριο 1,5 ευρώ για μετά τις 16.00 και τα Σαββατοκύριακα.

Η ΣΤΑΣΥ στην Ανθοκομική Έκθεση Κηφισιάς

Συμπληρώνοντας 153 χρόνια ζωής και παρουσίας στο σύστημα αστικής συγκοινωνίας και ούσα «σε σταθερή τροχιά από το 1869 έως σήμερα», η ΣΤΑΣΥ επανασυστήνεται και υπενθυμίζει την ιστορική πορεία της στη μεταφορική εξυπηρέτηση των κατοίκων της Αττικής.

Σε έναν χώρο ιδιοκτησίας της, το Άλσος Κηφισιάς, σε κοντινή απόσταση από τον σταθμό «Κηφισιά» της Γραμμής 1 του μετρό, που συμπληρώνει 65 χρόνια λειτουργίας, η ΣΤΑΣΥ προσκαλεί τους επισκέπτες της Ανθοκομικής Έκθεσης σε ένα ταξίδι στον χρόνο και την ιστορία του τρίτου αρχαιότερου αστικού σιδηρόδρομου στον κόσμο. Αφετηρία το 1869, οπότε και ξεκίνησε το παρθενικό δρομολόγιό του ο ατμοκίνητος συρμός από το Θησείο στον Πειραιά, και προορισμός τα επιτεύγματα και οι προκλήσεις του σήμερα.

Το περίπτερο της ΣΤΑΣΥ θα είναι ανοιχτό για τους επισκέπτες που επιθυμούν να γνωρίσουν καλύτερα το δίκτυο των μέσων σταθερής τροχιάς, αλλά και να συμμετάσχουν σε έναν πρωτότυπο διαγωνισμό ερωτήσεων γνώσεων, με έπαθλο δώρα που θα διευκολύνουν τις μετακινήσεις τους.

Ευρωπαϊκές χώρες ετοιμάζονται να πληρώσουν για ρωσικό φυσικό αέριο σε ρούβλια

Ευρωπαϊκές χώρες που εισάγουν φυσικό αέριο από την Ρωσία εμφανίζονται έτοιμες να συναινέσουν στην ρωσική απαίτηση για πληρωμές σε ρούβλια, αναφέρουν σήμερα οι Financial Times.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα: «Ορισμένες από τις μεγαλύτερες ενεργειακές εταιρείες της Ευρώπης ετοιμάζονται να χρησιμοποιήσουν ένα νέο σύστημα πληρωμών για το ρωσικό φυσικό αέριο που απαιτεί το Κρεμλίνο, το οποίο, σύμφωνα με τους επικριτές, θα υπονομεύσει τις κυρώσεις της ΕΕ, θα απειλήσει την ενότητα του μπλοκ και θα προσφέρει δισεκατομμύρια σε μετρητά στη ρωσική οικονομία».

Ως προς το ποιες χώρες ετοιμάζονται για τέτοια κίνηση, οι FT αναφέρουν: «Οι διανομείς φυσικού αερίου στη Γερμανία, την Αυστρία, την Ουγγαρία και τη Σλοβακία σχεδιάζουν να ανοίξουν λογαριασμούς σε ρούβλια στην Gazprombank στην Ελβετία, προκειμένου να ικανοποιήσουν τη ρωσική απαίτηση για πληρωμές στο δικό τους νόμισμα. Στους ομίλους αυτούς περιλαμβάνονται δύο από τους μεγαλύτερους εισαγωγείς ρωσικού φυσικού αερίου: η Uniper με έδρα το Ντίσλεντορφ και η OMV με έδρα τη Βιέννη».

Σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πηγές «οι διαπραγματεύσεις μεταξύ των Ευρωπαίων αγοραστών και της Gazprom, του ρωσικού κρατικά ελεγχόμενου προμηθευτή φυσικού αερίου, έχουν ενταθεί καθώς πλησιάζουν οι προθεσμίες πληρωμής».

Bloomberg: Η ιταλική Eni το σκέφτεται

Σύμφωνα με το Bloomberg, ο ιταλικός ενεργειακός κολοσσός Eni ετοιμάζεται να ανοίξει λογαριασμούς σε ρούβλια στη Gazprombank, για να πληρώσει το ρωσικό αέριο.

Το πρακτορείο σημειώνει ότι η Eni εξακολουθεί να αναμένει οδηγίες από την ιταλική κυβέρνηση και τις αρχές της ΕΕ σχετικά με τους όρους και τη δυνατότητα χρήσης τέτοιων λογαριασμών.

Εκπρόσωποι της ιταλικής ενεργειακής εταιρείας, πάντως, δεν σχολίασαν τις πληροφορίες αυτές, ωστόσο ο ιταλικός κολοσσός χαρακτήρισε «ερμηνεία» τη σχετική είδηση που ειχε μεταδώσει νωρίτερα το Bloomberg

Νωρίτερα, η Gazprom είχε διακόψει τις παραδόσεις φυσικού αερίου στη βουλγαρική εταιρεία Bulgargaz και στην πολωνική PGNiG, λόγω της άρνησής τους να πληρώσουν  σε ρούβλια.

Το  Bloomberg αποκάλυψε επίσης ότι τέσσερις ευρωπαϊκές δημόσιες εταιρείες έχουν ήδη πληρώσει τη Ρωσία σε ρούβλια για να αγοράσουν φυσικό αέριο, υποκύπτοντας στις πιέσεις της Μόσχας. Τα ονόματα των χωρών που πλήρωσαν σε ρούβλια τη Ρωσία, δεν αναφέρονταν αν και εικαζόταν ότι ανάμεσά τους είναι η Ιταλία και η Αυστρία.

Εν τω μεταξύ, οι εισαγωγείς φυσικού αερίου στην Πολωνία και τη Βουλγαρία, οι οποίες αρνήθηκαν να υποκύψουν στις εντολές του Κρεμλίνου, σταμάτησαν την Τετάρτη τις προμήθειες φυσικού αερίου από τη Ρωσία, μια απόφαση που η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, περιέγραψε ως ισοδύναμη με εκβιασμό.

Στο συμβούλιο Υπουργών Ενεργείας τη Δευτέρα θα αποφασίσει η Ευρώπη πώς θα πληρώνει στο εξής την Gazprom για το ρωσικό φυσικό αέριο.

Αυτό δήλωσε σήμερα μιλώντας στον ΣΚΑΪ ο υπουργός Ενέργειας Κώστας Σκρέκας. Πρόσθεσε ότι η Ελλάδα θα πληρώσει την Gazprom με έναν τρόπο που δεν θα παραβιάζονται οι κυρώσεις και θα διασφαλίζει την ενεργειακή ασφάλειας της χώρας.

Σύμφωνα με τον κ. Σκρέκα, η χώρα μας θα πληρώσει στις 20 Μαΐου τα φορτία που παρέλαβε για τον προηγούμενο μήνα. Όπως εξήγησε, η κατανάλωση φυσικού αερίου φτάνει το 50% και μερικές φορές το ξεπερνά.

Ο κ. Σκρέκας δήλωσε ότι έχουν ληφθεί όλα τα μέτρα για την ενεργειακή ασφάλεια της χώρας. Μέσα σε ένα μήνα, τόνισε, θα έχουμε μια νέα πλωτή δεξαμενή στη Ρεβυθούσα, ενώ με τη νέα εγκατάσταση υγροποιημένου αερίου στην Αλεξανδρούπολη το 2023 μπορούμε να πούμε ότι θα ανεξαρτητοποιηθούμε πλήρως από το ρωσικό φυσικό αέριο.

Βίντεο ντοκουμέντο από εμπρηστική επίθεση σε κατάστημα στην Ηλιούπολη

 

Στο βίντεο βλέπουμε τον δράστη να πλησιάζει με αργό και σταθερό βήμα το κατάστημα στην Ηλιούπολη

Φορά κουκούλα και μάσκα για τον κορωνοϊό για να μην τον αναγνωρίσουν. Αφήνει τον εμπρηστικό μηχανισμό μπροστά από την πόρτα του καταστήματος και εξαφανίζεται τρέχοντας.

Μετά από λίγα δευτερόλεπτα  το μαγαζί γίνεται παρανάλωμα του πυρός και ακολουθεί μία δυνατή έκρηξη που ξύπνησε του κατοίκους.

Η αστυνομία αυτή την στιγμή προσπαθεί να συλλέξει στοιχεία από κάμερες της περιοχής και μαρτυρίες κατοίκων προκείμενου να βρει ποιος είναι ο δράστης.

Δείτε το ρεπορτάζ του MEGA

 

Εξοικονομώ 2021: Εκδόθηκαν οι αρχικοί πίνακες κατάταξης

Για το πρόγραμμα ενεργειακής αναβάθμισης κατοικιών «Εξοικονομώ 2021» υποβλήθηκαν συνολικά 87.578 αιτήσεις εκ των οποίων 40.145 κατατάσσονται ως «καταρχήν επιλέξιμες» και 47.433 ως «επιλαχούσες».

Ρεκόρ ενδιαφέροντος καταγράφηκε για το πρόγραμμα ενεργειακής αναβάθμισης κατοικιών «Εξοικονομώ 2021» καθώς, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας συνολικά υποβλήθηκαν 87.578 αιτήσεις εκ των οποίων 40.145 κατατάσσονται ως «καταρχήν επιλέξιμες» και 47.433 ως «επιλαχούσες».

Ο αριθμός των αιτήσεων είναι πολύ μεγαλύτερος σε σχέση με τις προηγούμενες πέντε δράσεις ενεργειακής αναβάθμισης κατοικιών που υλοποιήθηκαν την περασμένη δεκαετία.

Ειδικότερα, η συμμετοχή στα προηγούμενα προγράμματα διαμορφώθηκε ως εξής:

– Εξοικονομώ 1 (2011) – 8.102 δικαιούχοι.

– Εξοικονομώ 2 (2012) – 36.971 δικαιούχοι.

– Εξοικονομώ 3 (2018) – 37.305 δικαιούχοι.

– Εξοικονομώ 4 (2019) – 20.975 δικαιούχοι.

– Εξοικονομώ 5 (2020) – 36.364 δικαιούχοι.

«Το νέο πρόγραμμα θα συμβάλλει στην αντιμετώπιση της ενεργειακής φτώχειας, στον περιορισμό του κόστους ενέργειας για νοικοκυριά και στη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου», σημειώνει το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

Επισημαίνεται ότι από τις επιλέξιμες αιτήσεις, οι 8.356 (20,8%) προέρχονται από ευάλωτα νοικοκυριά που ανήκουν στη χαμηλότερη εισοδηματική κατηγορία, με ετήσιο ατομικό και οικογενειακό εισόδημα έως 5.000 και 10.000 ευρώ αντίστοιχα.

Το «Εξοικονομώ 2021» είναι το πρώτο πρόγραμμα ενεργειακής αναβάθμισης κτιρίων με ξεχωριστό προϋπολογισμό ύψους 100 εκατ. ευρώ για ευάλωτα νοικοκυριά, ο οποίος θα αυξηθεί κατά 20 εκατ. ευρώ, σε συνολικά 120 εκατ. ευρώ, καθώς κεφάλαια που δεν δεσμεύτηκαν από ενδιαφερόμενους σε ορισμένες περιφερειακές ενότητες, ανακατανεμήθηκαν αποκλειστικά στην πρώτη εισοδηματική κατηγορία με στόχο την αντιμετώπιση της ενεργειακής φτώχειας.

Με την ολοκλήρωση των αιτήσεων πολυκατοικιών, αναμένεται να επιτευχθεί και ο στόχος ένταξης 50.000 νοικοκυριών στο πρόγραμμα, καθώς ο προϋπολογισμός που δε θα δεσμευτεί από τις αιτήσεις πολυκατοικιών, θα διατεθεί για την υπαγωγή αιτήσεων που έχουν καταταχθεί ως «επιλαχούσες».

Η Ιωάννα Παλιοσπύρου μας ξανασυστήνεται και όλοι της υποκλίνονται στα social media

«Άγχος, φόβος αλλά και μεγάλη συγκίνηση» ένιωσε η Ιωάννα Παλιοσπύρου την ώρα που αποκάλυψε για πρώτη φορά το πρόσωπό της, αποδεικνύοντας για μία ακόμη φορά τη δύναμη ψυχής που έχει δείξει τα δύο τελευταία χρόνια.

Όλη η δύναμη που μπορεί να κρύβει ένας άνθρωπος για να ξανασταθεί στα πόδια του, αποτυπώνεται σε μία φωτογραφία.

Ήρθε η ώρα να ξανασυστηθούμε

Αυτή η φωτογραφία βρίσκεται στον λογαριασμό στο Instagram της Ιωάννας Παλιοσπύρου.

Λίγες ώρες πριν ανοίξει την καρδιά της στην εκπομπή του Σταύρου Θεοδωράκη η ίδια βρήκε το θάρρος και έγραψε  «Ήρθε η ώρα να ξανασυστηθούμε»!

Στη φωτογραφία που ανέβασε στα social media κρατά τη μάσκα στα χέρια της και δείχνει το πρόσωπό της για πρώτη φορά.

Μία κίνηση που κέρδισε μόνο θετικά σχόλια, με τον κόσμο να δείχνει με τις αντιδράσεις του τον θαυμασμό για τη δύναμη που έχει δείξει τα τελευταία δύο χρόνια.

«Ήρθε η ώρα να ξανασυστηθούμε. Με κατακλύζουν πολλά και διαφορετικά συναισθήματα. Άγχος, φόβος αλλά και μεγάλη συγκίνηση. Σας ευχαριστώ που 2 χρόνια τώρα γίνατε η δύναμη μου, που στέκεστε δίπλα μου, αποδεικνύοντας πως η αγάπη των πολλών νικά το φθόνο και τελικά μπορεί να κάνει θαύματα. Δείτε λοιπόν αύριο, Πέμπτη, τα μεσάνυχτα “την αποκάλυψη της Ιωάννας” όπως συνηθίζει να λέει ο Σταύρος» έγραψε χαρακτηριστικά στην ανάρτηση που έκανε.

Ένα δυνατό Proud φώναξαν οι χρήστες των social media

Αμέσως ο κόσμος στα social media όχι μόνο δέχτηκε να την γνωρίσει ξανά, αλλά της απάντησε λες και την ξέρει χρόνια.

Η ανάρτηση του Σταύρου Θεοδωράκη για την Ιωάννα Παλιοσπύρου

Η εκπομπή «Πρωταγωνιστές» απόψε το βράδυ θα μεταδώσουν βίντεο από τα podcast της Ιωάννας με την Κατερίνα Βρανά, την Καρολίνα Πελενδρίτου, την Αλέκα Ψαράκου (μητέρα της Γαρυφαλλιάς που δολοφονήθηκε στη Φολέγανδρο) αλλά και από την συνταρακτική της συνομιλία με τον ψυχίατρό της Κωνσταντίνο Κοντοάγγελο.

Νωρίτερα, ο Σταύρος Θεοδωράκης, έστειλε το δικό του μήνυμα, μέσα από τον λογαριασμό του στο Instagram.

«Η φωτογραφία είναι από την πρώτη μου συνάντηση με την Ιωάννα. Ήπιαμε καφέ στην πλατεία Μαβίλη και συζητήσαμε για ώρα πολλή, γι’ αυτό που της συνέβη. Μετά από λίγες μέρες βρεθήκαμε στη Βουλιαγμένη, μετά στους Αμπελόκηπους, στο Θριάσιο, στο κέντρο… Για μήνες ξεκλέβαμε χρόνο και τα λέγαμε. Κάποιες απο αυτές τις συναντήσεις τις κινηματογραφούσαμε κιόλας. Χωρίς να έχουμε αποφασίσει τι θα το κάνουμε το υλικό.

Μετά ήρθαν τα podcast της – μεγάλη επιτυχία και πολλή ουσία. Αν δεν τα έχετε ακούσει ακόμη, αναζητείστε τα στο pod.gr. Και όταν μπήκε η Άνοιξη και οι γιατροί της είπαν ότι πρέπει σιγά σιγά να βγάζει τη μάσκα, πήραμε την απόφαση να κάνουμε ένα επεισόδιο στους Πρωταγωνιστές. Να δουν όλοι το πρόσωπο της, να πάψουν να αναρωτιούνται “πόση ζημιά έχει γίνει” και να την αγαπούν και να της συμπαραστέκονται γνωρίζοντας την πραγματική της εικόνα. Αρκετά είπα όμως. Η συνέχεια και η αποκάλυψη την Πέμπτη τα μεσάνυχτα στον @alphatv» εγραψε χαρακτηριστικά ο δημοσιογράφος και παρουσιαστής της εκπομπής.

69χρονος σκοτώθηκε όταν καταπλακώθηκε από το τρακτέρ του

Νεκρός ανασύρθηκε κάτω από το τρακτέρ του ένας 69χρονος στην Κάρυστο.

Σύμφωνα με το lamiareport.gr, ο 69χρονος καταπλακώθηκε από το τρακτέρ του το απόγευμα της Τετάρτης.

Ο άτυχος άνδρας οδηγούσε το τρακτέρ του σε χωμάτινο αγροτικό δρόμο, όταν κάτω από άγνωστες συνθήκες, ο γεωργικός ελκυστήρας ανετράπη με αποτέλεσμα να σκοτωθεί.

Στο σημείο έφτασε πλήρωμα της αστυνομίας και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ αλλά ήταν αργά για τον 69χρονο.

Το ΑΤ Καρύστου ανέλαβε την προανάκριση, ενώ παραγγέλθηκε η διενέργεια νεκροψίας – νεκροτομής.

Lamda Development: Έρχεται το Experience Center στο Ελληνικό

Στο Υπόστεγο Γ’ της Πολεμικής Αεροπορίας, η Lamda Development θα ανοίξει πολύ σύντομα το νέο κέντρο επισκεπτών του Ελληνικού

Προχωρά η μεγάλη επένδυση που υλοποιεί η Lamda Development στο Ελληνικό και σύντομα αναμένονται νέες ανακοινώσεις για το νέο έργο που θα υλοποιηθεί.

Στο Υπόστεγο Γ’ της Πολεμικής Αεροπορίας, η Lamda Development θα ανοίξει πολύ σύντομα το Experience Center, το νέο κέντρο επισκεπτών του Ελληνικού μέσα στο οποίο οι επισκέπτες θα μπορούν κυριολεκτικά να δουν να «ζωντανεύει» το έργο της μεγάλης ανάπλασης, έτσι όπως θα το ζούμε μέσα στα επόμενα χρόνια.

Συγκεκριμένα στο Experience Centre θα παρουσιάζεται όλο το μεγάλο έργο της ανάπλασης του Ελληνικού, από το Πάρκο και το παράκτιο μέτωπο, μέχρι τις οικιστικές αναπτύξεις και τα προηγμένα έργα υποδομών, που μεταμορφώνουν το Ελληνικό σε μία «έξυπνη», πράσινη πόλη του μέλλοντος.

Οι εξελίξεις για τo Experience Centre που αναμένεται να υποδεχθεί το κοινό σύντομα έρχονται λίγες ημέρες μετά την παρουσίαση από τη Lamda Development των σχεδίων του νέου κτιριακού συγκροτήματος, που θα αναγερθεί εντός του Ελληνικού και θα είναι το πρώτο κτίριο της εμβληματικής επένδυσης. Το νέο κτίριο εντός του Ελληνικού, όπου θα στεγαστούν τα σωματεία Αμυμώνη, Ερμής, Νίκη – Victor Artant, καθώς και ο Σύλλογος Ατόμων με Σκλήρυνση κατά Πλάκας, θα διακρίνεται για τον πρωτοποριακό, «πράσινο», βιώσιμο σχεδιασμό του, όπως άλλωστε ολόκληρη η επένδυση. Το κόστος για την ανέγερση του κτιρίου, ύψους 15 εκατομμυρίων ευρώ αναλαμβάνει αποκλειστικά η Lamda Development.

Διαρρήκτης έδεσε και φίμωσε 30χρονη μέσα στο διαμέρισμά της

Θύμα διαρρήκτη, μέσα στο διαμέρισμά της, στην περιοχή της Καλλιθέας, έπεσε γυναίκα, 30 ετών, χθες το πρωί, Τετάρτη 27 Απριλίου.

Σύμφωνα με όσα είπε η νεαρή γυναίκα στην ΕΛΑΣ, μόλις επέστρεψε στο διαμέρισμά της, στις 09:30, διαπίστωσε ότι η κεντρική πόρτα ήταν παραβιασμένη. Τότε ήρθε πρόσωπο με πρόσωπο με έναν άγνωστο, ο οποίος την έδεσε και τη φίμωσε. Αμέσως μετά ο δράστης αφαίρεσε μικρό χρηματικό και τράπηκε σε φυγή.

Η αστυνομία διενεργεί έρευνες για τον εντοπισμό και τη σύλληψή του.

 

28 Απριλίου • Παγκόσμια Ημέρα για την Υγεία & την Ασφάλεια στην εργασία – Δήμος Αγίου Δημητρίου

Για το Δήμο Αγίου Δημητρίου τα θέματα υγιεινής και ασφάλειας των εργαζομένων του αποτελούν συνεχή προτεραιότητα. Τόσο στο πλαίσιο της Νομοθεσίας όσο και με δικές του πρωτοβουλίες υλοποιεί δράσεις και προγράμματα προκειμένου κάθε ημέρα να είναι ημέρα υγείας και ασφάλειας στην εργασία.

Σε συνεργασία με την Επιτροπή Υγιεινής & Ασφάλειας των Εργαζομένων και με το Σωματείο Εργαζομένων ο Δήμος έχει λάβει τις εξής πρωτοβουλίες:
► Διεξαγωγή προληπτικών ιατρικών εξετάσεων σε όλο το προσωπικό του Δήμου και των Νομικών Προσώπων. Αφορά τόσο στο μόνιμο προσωπικό όσο και σε όλους τους συμβασιούχους.
► Σταθερή ετήσια συνεργασία με εξωτερικό Ιατρό Εργασίας.
► Ο Τεχνικός Ασφαλείας, ως εργαζόμενος του Δήμου, έχει έδρα στο εργοτάξιο του Δήμου.
► Όλοι/όλες οι εργαζόμενοι/εργαζόμενες του Δήμου που δικαιούνται, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, λαμβάνουν όλα τα απαραίτητα Μέσα Ατομικής Προστασίας (ΜΑΠ) και φρέσκο γάλα.
► Πραγματοποίηση συχνών ενημερωτικών συναντήσεων του τεχνικού Ασφαλείας με τους εργαζόμενους και τις εργαζόμενες στο χώρο εργασίας για πρακτικές οδηγίες και συμβουλές που προάγουν την πρόληψη ατυχημάτων και τραυματισμών στο χώρο εργασίας, την αποφυγή μυοσκελετικών παθήσεων μέσα από την ορθή στάση σώματος στο γραφείο κ.λπ.
► Επίδειξη για την ασφαλή χρήση του μηχανολογικού εξοπλισμού προς όλους τους εργαζομένους, με έμφαση στους νεοπροσληφθέντες και νεοπροσληφθείσες.
► Τις ημέρες της πανδημίας τα μέτρα που έχουν ληφθεί από το Δήμο είναι αυξημένα, με δωρεάν μοριακά και rapid test για το προσωπικό.
► Δωρεάν παροχή self-test για τις σχολικές καθαρίστριες και τις καθαρίστριες των παιδικών σταθμών, εφόσον δεν είχε προβλεφθεί από το Νόμο.

Είναι χρέος του Δήμου να εξασφαλίζει με κάθε μέσο την ασφάλεια των εργαζομένων του εφαρμόζοντας πρακτικές διαχείρισης που στοχεύουν στον εντοπισμό, την αναγνώριση και την εξάλειψη παραγόντων και συνθηκών που μπορεί να προκαλέσουν ατυχήματα ή επαγγελματικές ασθένειες.

Ταυτόχρονα όμως το ίδιο σημαντική είναι και η συστηματική και συνεχής προσπάθεια προώθησης και διαμόρφωσης κουλτούρας Υγείας και Ασφάλειας στην εργασία, που θα ενθαρρύνει όλο το προσωπικό να φέρεται υπεύθυνα για τη δική του ασφάλεια, αλλά και την ασφάλεια των γύρω του.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ