Στη διάθεση των πολιτών θα είναι στο Ραντεβού με το Δήμο της Τετάρτης 14 Απριλίου στις 18:00 ο Δήμαρχος Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης, Γρηγόρης Κωνσταντέλλος.
Θέμα της διαδικτυακής συνάντηση είναι η εφ’ όλης της ύλης ενημέρωση από τον Δήμαρχο για τις δράσεις του Δήμου που σχετίζονται με το περιβάλλον και τη διαχείριση απορριμμάτων.
Μετά την ενημερωτική παρουσίαση των δράσεων, ο Δήμαρχος θα είναι στη διάθεση του κοινού, για να απαντήσει σε όλες ερωτήσεις που θα τεθούν.
Όλοι οι ενδιαφερόμενοι πολίτες αλλά και φορείς μπορούν να συμμετέχουν στη συζήτηση με τους ακόλουθους τρόπους:
Μέσω Zoom δηλώνοντας συμμετοχή εδώ: lu.ma/perivallon-dialogistinpigi
(Οι θέσεις είναι περιορισμένες και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας)
Παρακολουθώντας ζωντανά μέσω της διαδικτυακής τηλεόρασης του Δήμου.
Σημειώνουμε πως για όσους δεν συμμετέχουν στη συζήτηση μέσω Zoom, θα υπάρχει δυνατότητα να υποβληθούν ερωτήσεις μέσω του chat στο Facebook και στο Youtube.
Η συζήτηση διεξάγεται στο πλαίσιο σειράς ενημερωτικών συναντήσεων οι οποίες πραγματοποιούνται κάθε Τετάρτη στις 6:00 μ.μ. Ενημερωθείτε για το πλήρες πρόγραμμα των συναντήσεων εδώ: https://lu.ma/rantevoumetodimo
Ο 99χρονος πρίγκιπας Φίλιππος, σύζυγος της βασίλισσας Ελισάβετ είχε υποβληθεί σε επέμβαση στην καρδιά του πριν από λίγο καιρό.
Ο πρίγκιπας παντρεύτηκε την Πριγκίπισσα Ελισάβετ το 1947, πέντε χρόνια πριν γίνει βασίλισσα και ήταν ο παλαιότερος βασιλικός σύζυγος στη βρετανική ιστορία.
Το ζευγάρι είχε τέσσερα παιδιά, οκτώ εγγόνια και 10 εγγόνια.
It is with deep sorrow that Her Majesty The Queen has announced the death of her beloved husband, His Royal Highness The Prince Philip, Duke of Edinburgh.
Με ανακοίνωσή της η Φιλοζωική Παρέμβαση Ελληνικού Αργυρούπολης ευχαριστεί θερμά τον Δήμαρχο Ελληνικού – Αργυρούπολης κ. Γιάννη Κωνσταντάτο και την Αντιδήμαρχο Φιλοζωίας κ. Ειρήνη Στελλάκη για την έμπρακτη και άμεση ανταπόκριση τους, ώστε η φιλοζωική να συνεχίσει τις προσπάθειές της προς όφελος των αδέσποτων, του δήμου και των δημοτών.
Ο Δήμος με ψήφισμά του θα επιχορηγήσει και για αυτή την χρονιά την περίθαλψη και τις στειρώσεις των αδέσποτων της περιοχής.
Θλίψη και ερωτηματικά προκαλεί το γεγονός της καταψήφισης της επιχορήγησης, από τις παρατάξεις της αντιπολίτευσης, στο Δημοτικό Συμβούλιο, μιας και θα περίμενε κανείς να δείξουν την στοιχειώδη ευαισθησία μπροστά σε ένα θέμα που αφορά ζωντανές ψυχές.
Δείτε την σχετική ανακοίνωση της Φιλοζωικής Παρέμβασης Ελληνικού – Αργυρούπολης:
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ – ΑΠΟΔΟΚΙΜΑΣΙΑ
Το σωματείο μας θέλει να εκφράσει τις θερμές ευχαριστίες του για την έμπρακτη και άμεση…
Επίσημα στοιχεία για τους δημότες Ηλιούπολης που έχουν καταλήξει λόγω της πανδημίας έδωσε στη δημοσιότητα ο Δήμος Ηλιούπολης.
Σύμφωνα με τον Δήμαρχο, 18 Ηλιουπολίτες έχουν καταλήξει από κορωνοϊό στην Ηλιούπολη από την αρχή της πανδημίας τον περασμένο Μάρτιο, με τα στοιχεία να προέρχονται από το δημοτικό κοιμητήριο. Τα στοιχεία δόθηκαν μετά από σχετική ερώτηση του δημοτικού συμβούλου Μαρίνου Μπασούρη σχετικά με τη διαχείριση της πανδημίας από τον Δήμο.
Η μετακίνηση από δήμο σε δήμο και τις καθημερινές είναι ένα από τα θέματα που θέτει η κυβέρνηση στους λοιμωξιολόγους
Μέσα στις τελευταίες «βαλβίδες αποσυμπίεσης» από το lockdown που ενεργοποιήθηκαν ήταν και η μετακίνηση από δήμο σε δήμο.
Μέχρι σήμερα, όμως, η μετακίνηση από δήμο σε δήμο επιτρέπεται μόνο τα Σαββατοκύριακα και όχι τις καθημερινές.
Σύμφωνα με πληροφορίες η κυβέρνηση επιθυμεί η μετακίνηση από δήμο σε δήμο να επιτραπεί το επόμενο διάστημα και τις καθημερινές και γι’ αυτό το θέτει και στους λοιμωξιολόγους που συνεδριάζουν σήμερα.
Το σχετικό «σήμα» έδωσε, εξάλλου, και ο Κυριάκος Μητσοτάκης στην τελευταία τηλεοπτική του συνέντευξη.
Σχολιάζοντας το σκεπτικό πίσω από την πρώτη άρση των μέτρων για μετακίνηση από δήμο σε δήμο το Σαββατοκύριακο ο πρωθυπουργός είπε «από το να συνωστίζεται ο κόσμος στην πλατεία της γειτονιάς του είναι πολύ καλύτερο να τον αφήσουμε να κάνει μια βόλτα στην παραλία ή να πάει στους ορεινούς όγκους της Αττικής, όπου υπάρχει πάρα πολύς χώρος και δεν υπάρχει ουσιαστικά κανένας κίνδυνος μετάδοσης του ιού».
«Και πιστεύω ότι το μέτρο αυτό λειτούργησε σωστά» συμπλήρωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης ο οποίος στην ερώτηση «άρα θα επιτραπεί και τις καθημερινές η διαδημοτική μετακίνηση;» απάντησε:
«Είναι κάτι το οποίο θα μας το υποδείξουν οι ειδικοί. Εφόσον δουλεύει καλά τα Σαββατοκύριακα μπορεί, πιστεύω, να γίνει και τις καθημερινές».
Τι ισχύει τα Σαββατοκύριακα
Παρελθόν θα αποτελεί για άλλο ένα Σαββατοκύριακο, ο περιορισμός για τη χρήση του κωδικού 6 στο SMS στο 13033 που προβλέπει αποστολή μόνο για βόλτα με τα πόδια ή με το ποδήλατο καθώς τις καθημερινές δεν επιτρέπεται η μετακίνηση από δήμο σε δήμο με χρήση του συγκεκριμένου κωδικού.
Να σημειωθεί ότι τις καθημερινές είναι δυνατή η μετακίνηση από δήμο σε δήμο για αγορές από κατάστημα, ωστόσο, δεν επιτρέπεται στους πολίτες να αλλάξουν δήμο για να αθληθούν.
Για τα ψώνια επιτρέπονται διαδημοτικές μετακινήσεις τις καθημερινές, πάντοτε με κλείσιμο ραντεβού τηλεφωνικά ή διαδικτυακά.
Οποιος πολίτης θέλει να προχωρήσει σε αγορά, θα πρέπει πρώτα να κανονίσει το ραντεβού με το κατάστημα στο οποίο θέλει να κάνει τα ψώνια του είτε με click away είτε με click in shop και στη συνέχεια να στέλνει SMS στο 13032.
Πώληση γίνεται εκτός καταστήματος με ραντεβού (click away) και εντός καταστήματος με την μέθοδο click in shop, με τον αυστηρό περιορισμό του ενός πελάτη ανά 25 τετραγωνικά και μέγιστο όριο 20 πελάτες, με ραντεβού.
Την Τρίτη 13 Απριλίου και την Κυριακή 18 Απριλίου 2021, από ώρα 10:00 έως 15:00, κινητή μονάδα του ΕΟΔΥ θα βρίσκεται έξω από το Δημαρχείο Αγίου Δημητρίου (Αγίου Δημητρίου 55) για τη διενέργεια δωρεάν Rapid Test ανίχνευσης του κορωνοϊού.
Οι εξεταζόμενες/εξεταζόμενοι θα πρέπει να φέρουν μαζί τους Αστυνομική ταυτότητα και ΑΜΚΑ.
Για την επικοινωνία των αποτελεσμάτων θα πρέπει να δοθεί αριθμός κινητού τηλεφώνου.
Για τη διενέργεια του τεστ μπορούν να προσέρχονται και πολίτες από όμορους ή άλλους δήμους.
Τα παιδιά που πιθανά θα προσέλθουν για τεστ πρέπει να είναι από 10 ετών και άνω.
Είχε εμπλακεί το όνομά του σε υπόθεση προσβολής γενετήσιας αξιοπρέπειας ανηλίκου!
Το αποτύπωμα στα μηχανήματα, με τα οποία ήταν συνδεδεμένος ο άτυχος 76χρονος, «έδειξε» τον δράστη, ενώ ο 60χρονος Αλβανός φαίνεται να είναι παλιός γνώριμος των αστυνομικών Αρχών!
Το 2006 είχε εμπλακεί σε επεισόδιο συμπλοκής, ενώ το 2019 είχε εμπλακεί το όνομά του σε υπόθεση προσβολής γενετήσιας αξιοπρέπειας ανηλίκου!
Δωρεάν πρόσβαση WI-FI σε πλατείες, πάρκα, δημόσια κτίρια και αθλητικές εγκαταστάσεις, θα έχουν πλέον κάτοικοι και επισκέπτες του Δήμου Ελληνικού – Αργυρούπολης.
Ο Δήμος προχωρά άμεσα σε τοποθέτηση εξοπλισμού ασύρματης σύνδεσης με το διαδίκτυο υλοποιώντας μία προσωπική δέσμευση του Δημάρχου κ. Γιάννη Κωνσταντάτου.
Ο κ. Κωνσταντάτος σε σχετική του ανάρτηση δήλωσε:
“Δωρεάν ίντερνετ σε όλα τα πάρκα, πλατείες και Δημοτικά κτίρια. Ήταν απαίτηση πολλών δημοτών μας να έχουν ελεύθερη πρόσβαση στο ίντερνετ σε όλα τα πάρκα που έχουμε κατασκευάσει αλλά και πλατείες , δημοτικά κτίρια και αθλητικά κέντρα και έγινε πράξη με την τοποθέτηση routers. Ήδη η πλατεία Δημαρχείου, των Σουρμένων κ.α έχουν πλέον ελεύθερο wifi και σύντομα θα είναι παντού όπως δεσμεύτηκα προσωπικά. Καλό σερφάρισμα!!!!”