Blog Σελίδα 9212

Τεχνητή Νοημοσύνη σε οικιακές συσκευές

Από τον Μάρτιο 2021 οι ενεργειακές ετικέτες των συσκευών οικιακής χρήσης στην Ευρωπαϊκή Ένωση αποκτούν νέα μορφή. Η ανανέωση αυτή προβλέπεται από νέα νομοθεσία που εγκρίθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και αφορά συγκεκριμένες ηλεκτρονικές συσκευές ευρείας κατανάλωσης, όπως ψυγεία, τηλεοράσεις, πλυντήρια ρούχων και πιάτων και στεγνωτήρια.

Ειδικότερα, για πρώτη φορά, οι ετικέτες αυτές θα συμπεριλαμβάνουν και κωδικό QR που, όταν σαρώνεται με έξυπνο κινητό, θα παρέχει πρόσθετες, επίσημες μη εμπορικές πληροφορίες, βασισμένες στην Ευρωπαϊκή Βάση Δεδομένων προϊόντων για την Ενεργειακή Σήμανση (EPREL EU).

Στο πλαίσιο αυτό, η Samsung, με ανακοίνωση της, επικροτεί την κίνηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την επιτάχυνση της καινοτομίας και την ενθάρρυνση των κατασκευαστών να ακολουθούν αυστηρότερα πρότυπα, χρησιμοποιώντας πιο ενεργειακά αποδοτικές τεχνολογίες, προσφέροντας παράλληλα στους καταναλωτές σε όλη την Ευρώπη μεγαλύτερη διαφάνεια, καλύτερη κατανόηση και διευκόλυνση στην επιλογή.

«Στη Samsung επιδιώκουμε τη δημιουργία κορυφαίων οικιακών συσκευών που είναι φιλικές προς το περιβάλλον και γι’ αυτό προσπαθούμε να αναπτύσσουμε τεχνολογίες εξοικονόμησης ενέργειας και να επινοούμε καινοτόμες ιδέες σχεδιασμού προϊόντων, όπως είναι τα ψυγεία που αλλάζουν και προσαρμόζονται στις ανάγκες των καταναλωτών. Οι νέες ετικέτες θα εγγυώνται τη διαφάνεια όσον αφορά στα πρότυπα μεγαλύτερης αποδοτικότητας και βιωσιμότητας και θα συμβάλουν στην ευκολότερη κατανόηση του συστήματος βαθμολόγησης των οικιακών συσκευών από την πλευρά των καταναλωτών», δήλωσε ο Γιώργος Τσαούσης, επικεφαλής του τμήματος Consumer Electronics της Samsung σε Ελλάδα και Κύπρο.

 

Πλυντήρια ρούχων με λειτουργία ελέγχου Τεχνητής Νοημοσύνης AI

Οι νέες τεχνολογίες που φέρνει η Τεχνητή Νοημοσύνη(Al) ακόμη στον τομέα πλύσης σειράς πλυντηρίων ρούχων αλλάζουν τον τρόπο πλυσίματος που γνωρίζαμε μέχρι σήμερα. Όπως ανακοίνωσε η Samsung στον τομέα πλύσης, η σειρά πλυντηρίων ρούχων με λειτουργία ελέγχου ΑΙ (τεχνητή νοημοσύνη) πληροί τα υψηλότερα πρότυπα των νέων ενεργειακών ετικετών με μοντέλα που ανήκουν στις ενεργειακές κλάσεις «Α» ή «Β». Η συγκεκριμένη σειρά αξιοποιεί μεταξύ άλλων τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης για να εξατομικεύσει τη διαδικασία πλύσης, προσαρμόζοντάς τη στις προτιμήσεις του καταναλωτή και προσδιορίζοντας το βάρος των ρούχων για να χορηγήσει την ορθή ποσότητα νερού και απορρυπαντικού. Το πλυντήριο μπορεί, επίσης, να συνδεθεί έξυπνα με συμβατό στεγνωτήριο, έτσι ώστε το στεγνωτήριο να επιλέξει αυτόματα την κατάλληλη ρύθμιση, μόλις τελειώσει το πρόγραμμα πλυσίματος. Επίσης. όπως επισημαίνεται, υπάρχουν τεχνολογίες που εξοικονομούν ενέργεια και προστατεύουν το χρώμα και την ύφανση των ρούχων, τεχνολογίες μου προσφέρουν ενεργειακή απόδοση κλπ

Σύγχρονες τεχνολογίες υιοθετούνται και στους ψυγειοκαταψύκτες που μεταξύ άλλων ελαχιστοποιούν τη σπατάλη ενέργειας και τροφίμων. Οι νέοι κανονισμοί αφορούν τους Ευρωπαίους καταναλωτές και θα εφαρμόζονται επίσης σε χώρες εκτός ΕΕ, όπως στη Νορβηγία και την Ελβετία.

Ακολουθήστε μας στο facebook

Εθελοντική Αιμοδοσία Δήμου Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης Σάββατο 24 Απριλίου

Δώστε κι εσείς αίμα!

Κάποιοι άνθρωποι θα δώσουν την δική τους μάχη… και μας χρειάζονται!

Εθελοντική αιμοδοσία για την αντιμετώπιση των αυξημένων αναγκών λόγω της επιδημίας του κορωνοϊού και την ενίσχυση της τράπεζας αίματος του Δήμου έχει προγραμματίσει ο Δήμος Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης το Σάββατο 24 Απριλίου στην αίθουσα Ιωνία (Λεωφ. Κ. Καραμανλή 18, Βούλα) από τις 10:00 έως τις 14:00.

 Η αιμοδοσία θα πραγματοποιηθεί αυστηρά με προγραμματισμένα ραντεβού κάθε 15’ προκειμένου να αποφευχθεί ο συνωστισμός και η ταυτόχρονη παρουσία πολλών εθελοντών ενώ στην αίθουσα θα τηρούνται αυστηρά όλα τα πρωτοκόλλα ασφάλειας.

Όσοι ενδιαφέρονται να συμμετέχουν μπορούν να καλέσουν στα τηλέφωνα  213 2019927 και 213 2019921 καθημερινά από τις 10:00 έως τις 13:00 (από τις 7 Απριλίου), προκειμένου να προγραμματίσουν ραντεβού.

Η μετακίνηση για συμμετοχή σε αιμοδοσία προβλέπεται με δήλωση έκτακτης μετακίνησης κατηγορίας 1.

Ακολουθήστε μας στο facebook

Γεραπετρίτης: Νομίζω τη Δευτέρα θα ανοίξουν τα σχολεία

Στο άνοιγμα των σχολείων αναφέρθηκε ο υπουργός Επικρατείας Γιώργος Γεραπετρίτης εκφράζοντας τη γνώμη ότι «τη Δευτέρα θα ανοίξουν».

«Νομίζω τη Δευτέρα θα ανοίξουν τα σχολεία. Η προδιάθεσή μας είναι να ανοίξει η δευτεροβάθμια εκπαίδευση» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Γεραπετρίτης μιλώντας στον ΣΚΑΪ.

Εξήγησε, δε, ότι «τα δημοτικά σχολεία έχουν μείνει ανοιχτά περισσότερο διάστημα» επαναλαμβάνοντας ότι «η διάθεση της κυβέρνησης είναι βεβαίως η δευτεροβάθμια εκπαίδευση και πρωτίστως τα λύκεια».

Υπενθύμισε ότι «η επιτροπή έχει συζητήσει εφόσον υπάρχει η δυνατότητα να υπάρχουν self test».

Μιλώντας, μάλιστα, για τα self test είπε ότι «αυτά ήρθαν στη χώρα μας, εκτιμούμε ότι έως αργότερα μεθαύριο θα έχουν τα φαρμακεία των αστικών κέντρων και μέχρι το τέλος της εβδομάδας τα φαρμακεία όλης της χώρας».

Ακολουθήστε μας στο facebook

Επιστρέφουν τα παρκόμετρα στο κέντρο της Αθήνας

Επανέρχεται το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης στο κέντρο της Αθήνας – Τι αναφέρει ο Δήμος Αθηναίων.

Με το άνοιγμα του λιανικού εμπορίου επανέρχεται στην Αθήνα, από τη Δευτέρα 12 Απριλίου, το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης. Σύμφωνα με ανακοίνωση του Δήμου Αθηναίων, ήδη, υπάλληλοι της Δημοτικής Αστυνομίας ενημερώνουν τους πολίτες.

Η ανακοίνωση αναφέρει, επίσης, ότι στις θέσεις που έχουν χωροθετηθεί για τη στάθμευση των οχημάτων επισκεπτών (πινακίδα Ρ69-ΟΧΗΜΑΤΑ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ), από τις 12 Απριλίου θα πάψει να ισχύει η ελεύθερη στάθμευση των οχημάτων και στο εξής θα επιτρέπεται μόνο κατόπιν καταβολής αντίστοιχου τέλους, το οποίο θα είναι ανάλογο της διάρκειας της στάθμευσης.

Η ελεγχόμενη στάθμευση ισχύει στις θέσεις επισκεπτών τις εργάσιμες ημέρες από τις 9:00 έως τις 21:00 και το Σάββατο από τις 9:00 έως τις 16:00. Στις θέσεις των κατοίκων και στις ειδικές θέσεις το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης ισχύει όλο το 24ωρο και καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, χωρίς χρονικό περιορισμό για όλες τις ημέρες και ώρες.

Τα οχήματα με αναπηρικό σήμα μπορούν να σταθμεύουν ελεύθερα στις θέσεις επισκεπτών, χωρίς την καταβολή τέλους, επίσης, όλες τις ημέρες και ώρες. Για τα οχήματα επισκεπτών, η μέγιστη διάρκεια επιτρεπόμενης στάθμευσης είναι 3 ώρες και τα τέλη στάθμευσης ανέρχονται σε 50 λεπτά για στάθμευση μισής ώρας και αυξάνονται κατά 50 λεπτά ανά μισή ώρα, μέχρι τη δεύτερη ώρα όπου φτάνει τα 2 ευρώ. Για στάθμευση 2,5 ωρών ο χρήστης πρέπει να καταβάλλει 4 ευρώ και για στάθμευση 3 ωρών 6 ευρώ. Η πληρωμή του τέλους στάθμευσης γίνεται με τη χρήση ξυστών και ηλεκτρονικών καρτών (μηχανήματα POS) προπληρωμένου χρόνου στάθμευσης (αξίας 1 ευρώ, 2 ευρώ και 6 ευρώ). Οι εν λόγω κάρτες διατίθενται από τριτοπωλητές (περίπτερα κ.λπ.).

Επίσης, για την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού θα παρέχεται και πάλι η δυνατότητα καταβολής του προβλεπόμενου τέλους από απόσταση για τη στάθμευση οχημάτων στις θέσεις επισκεπτών και μέσω χρήσεως συσκευών Android και iOS, συγκεκριμένα μέσω της Εφαρμογής Ηλεκτρονικής Πληρωμής Ελεγχόμενης Στάθμευσης (MyAthensPass). Το τέλος στάθμευσης μέσω της εφαρμογής ΜyAthensPass είναι ανάλογο της διάρκειας στάθμευσης, όπως συμβαίνει και στις λοιπές κάρτες στάθμευσης επισκεπτών, ενώ η χρήση της εν λόγω εφαρμογής δεν απαιτεί τοποθέτηση κάρτας στο όχημα.

Ακολουθήστε μας στο facebook

Αυξημένα τα τροχαία ατυχήματα και τον Μάρτιο

Αυξημένα και το μήνα Μάρτιο 2021 τα τροχαία στην Αττική

Στην περιοχή της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής σημειώθηκαν 376 τροχαία ατυχήματα με 431 παθόντες και ειδικότερα:

9 θανατηφόρα με 11 νεκρούς,
12 σοβαρά με 12 σοβαρά τραυματίες,
355 ελαφρά με 408 ελαφρά τραυματίες.
Τα κυριότερα αίτια των ατυχημάτων αυτών ήταν η οδήγηση χωρίς σύνεση και προσοχή, η παραβίαση ρυθμιστικών πινακίδων και η παραβίαση των κανόνων κυκλοφορίας από πεζούς, ενώ η μη χρήση προστατευτικού κράνους από τους οδηγούς και επιβάτες των δικύκλων επέτεινε, σε πολλές περιπτώσεις, τη σοβαρότητα του τραυματισμού τους.

Το ίδιο χρονικό διάστημα στο πλαίσιο των στοχευμένων δράσεων που εφαρμόζει η Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής για την τροχονομική αστυνόμευση και την αναβάθμιση του επιπέδου οδικής ασφάλειας, στην περιοχή της Αττικής, βεβαιώθηκαν 7.915 παραβάσεις από τις οποίες 423 σε βαθμό πλημμελήματος.

Ενδεικτικά βεβαιώθηκαν:

52 παραβάσεις για οδήγηση υπό την επίδραση οινοπνεύματος, από τις οποίες οι 22 ήταν σε βαθμό πλημμελήματος,
1.799 παραβάσεις ορίου ταχύτητας,
154 παραβάσεις για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη,
116 παραβάσεις για χρήση κινητού τηλεφώνου,
163 παραβάσεις για μη χρήση ζώνης ασφαλείας,
218 παραβάσεις για μη χρήση προστατευτικού κράνους και,
24 παραβάσεις για επικίνδυνους ελιγμούς.

Σημειώνεται ότι η σωστή οδική συμπεριφορά των οδηγών και η τήρηση των κανόνων οδικής κυκλοφορίας είναι βασικές προϋποθέσεις, τόσο για την ασφαλή μετακίνηση όσο και για την αποφυγή των τροχαίων ατυχημάτων.

Ακολουθήστε μας στο facebook

Καινούργιο υπαίθριο γυμναστήριο στην Άνω Γλυφάδα

Κάτι καινούργιο γεννήθηκε στην Άνω Γλυφάδα ! Ένας χώρος άθλησης εξοπλισμένος με μηχανήματα γυμναστικής, σύγχρονος και ελκυστικός, σας καλεί να τον εξερευνήσετε και να τον χαρείτε ! Βρίσκεται στη συμβολή των οδών Αριστίππου και Επαμεινώνδα. Ακριβώς δίπλα θα δημιουργηθεί παιδότοπος για να μπορούν τα παιδάκια να απολαμβάνουν το παιχνίδι στη γειτονιά τους και να μην είναι αναγκασμένα να διασχίσουν τη Γούναρη.

«Βάλτε φόρμα και αθλητικά παπούτσια, εμείς θα φροντίσουμε για τα υπόλοιπα. Έναν ακόμα χώρο υπαίθριας άθλησης παραδώσαμε σήμερα στη Γλυφάδα μας – και συνεχίζουμε και με άλλους», τονίζει ο Δήμαρχος Γλυφάδας Γιώργος Παπανικολάου. Και προσθέτει:
«Εν μέσω πανδημίας, η ανάγκη για ανοιχτούς χώρους άσκησης και άθλησης είναι τεράστια και στην πόλη μας αξιοποιούμε κάθε διαθέσιμο χώρο – και μπόλικη φαντασία! – και τους αυξάνουμε διαρκώς. Πάντα με τρόπο ποιοτικό, ασφαλή και σύγχρονο.
Το νέο υπαίθριο γυμναστήριο είναι στη διασταύρωση των οδών Αριστίππου και Επαμεινώνδα. Δίπλα ακριβώς θα δημιουργήσουμε ένα παιδότοπο, ένα έργο που το είχε μεγάλη ανάγκη όλη η περιοχή, για να μην αναγκάζονται οι γονείς ή οι παππούδες και γιαγιάδες που κατοικούν στη γειτονιά να διασχίζουν τη Γούναρη με τα μικρά παιδιά για να πάνε στην κοντινότερη παιδική χαρά να παίξουν.
Η ζωή μας στη Γλυφάδα συνεχίζει να αλλάζει με έργα».

Ακολουθήστε μας στο facebook

Δωρεάν Rapid Test στην πλατεία Δημαρχείου στην Αργυρούπολη

Σε εξέλιξη βρίσκεται από τον ΕΟΔΥ ο δωρεάν έλεγχος έναντι του covid-19 μέσω ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου (rapid test).

Όσοι δημότες επιθυμούν να εξεταστούν, μπορούν να προσέλθουν στην πλατεία δημαρχείου στην Αργυρούπολη (Κύπρου 68) έως τις 15:00, έχοντας διαθέσιμο τον αριθμό ΑΜΚΑ.

Ακολουθήστε μας στο facebook

«Εισβολή» τουρκικών μαχητικών στο Αιγαίο – Υπερπτήσεις σε Οινούσσες και Παναγιά

Παρά την πολιτική και οικονομική κρίση, οι Τούρκοι συνεχίζουν τα επικίνδυνα παιχνίδια στο Αρχιπέλαγος.

Το καθεστώς Ερντογάν επιμένει στην τακτική των προκλήσεων και των επιθετικών ενεργειών, παρά τις άμεσες και δυναμικές απαντήσεις που δέχεται από τις Ένοπλες Δυνάμεις.

Σήμερα, Δευτέρ (14.09) οι Τούρκοι πραγματοποίησαν υπερπτήσεις πάνω από ελληνικά νησιά, κινητοποιώντας της Πολεμική μας Αεροπορία που τους πήρε στο… κυνήγι.

Συγκεκριμένα:

Ζεύγος τουρκικών αεροσκαφών F-16 πραγματοποίησε στις 13:48 υπεπτήση πάνω από τη νήσο Παναγιά, στα 15.000 πόδια, ενώ ένα λεπτό αργότερα πέρασε πάνω και από τις Οινούσσες, επίσης στα 15.000 πόδια.

Προς το παρόν δεν γνωρίζουμε αν έχει σημειωθεί κάποια εμπλοκή.

Ακολουθήστε μας στο facebook

Θετικός στον κορωνοϊό εργαζόμενος στο ΚΕΠ του Δήμου Καλλιθέας

Ανακοίνωση λόγω εμφάνισης θετικού κρούσματος covid-19 στο Κ.Ε.Π. του Δήμου Καλλιθέας στην οδό Χαροκόπου 9

Κλειστό, για προληπτικούς λόγους, για τέσσερις εργάσιμες ημέρες, θα παραμείνει από τη Δευτέρα 5 Απριλίου 2021 το ΚΕΠ του Δήμου Καλλιθέας στην οδό Χαροκόπου 9.

Η εξέλιξη αυτή σημειώνεται μετά την εμφάνιση θετικού κρούσματος covid-19 σε βοηθητικό προσωπικό.

Ο χώρος έχει ήδη απολυμανθεί.

Μέχρι την επαναλειτουργία του οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν για ραντεβού τηλεφωνικά στο 2132025100 ή μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας με το ΚΕΠ του Δήμου Καλλιθέας στη Λεωφόρο Ελ. Βενιζέλου 176

Ακολουθήστε μας στο facebook

Σεμινάριο για την οστεοαρθρίτιδα και την αντιμετώπισή της

Ο  Δήμαρχος Π. Φαλήρου κ. Φωστηρόπουλος Ιωάννης και ο Αντιδήμαρχος  Κοιν. Αρωγής & Υγείας κ. Αρκουμάνης Ιωάννης ,σας  προσκαλούν να παρακολουθήσετε το δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο για την οστεοαρθρίτιδα και την αντιμετώπισή της, το οποίο θα πραγματοποιηθεί τη Τετάρτη 7 Απριλίου 2021, από το Σύλλογο Σκελετικής Υγείας Πεταλούδα και το Ε.Δ.Δ.Υ.Π.Π.Υ.

Η συμμετοχή στο σεμινάριο είναι δωρεάν. Για να δηλώσετε συμμετοχή μπορείτε να στείλετε email στο info@osteocare.gr, δηλώνοντας το επώνυμό σας, ένα τηλέφωνο επικοινωνίας και το email σας. Λίγες μέρες πριν το σεμινάριο θα σας δοθεί το link.

Δείτε το πρόγραμμα  εδώ

Ακολουθήστε μας στο facebook

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ