Erdem Moralioglu: Ποιος είναι σχεδιαστής που έκανε επίδειξη μόδας στην αίθουσα των Γλυπτών του Παρθενώνα


Ο τουρκικής καταγωγής Erdem Moralioglu ξεσήκωσε πλήθος αντιδράσεων με την απόφασή του να ζητήσει από το Βρετανικό Μουσείο να του παραχωρήσει την αίθουσα που φιλοξενούνται τα Γλυπτά του Παρθενώνα για μια επίδειξη μόδας. Ωστόσο, οι αντιδράσεις στρέφονται κυρίως κατά του Βρετανικού Μουσείου που έδωσε την σχετική άδεια.

Η επίμαχη επίδειξη μόδας έγινε το απόγευμα του Σαββάτου (17.2.2024) σε μια κατάμεστη αίθουσα, όπου βρίσκονται τα ευαίσθητα Γλυπτά του Παρθενώνα στο πλαίσιο του London Fashion Week. Ο Erdem Moralioglu, σημείωσε πως με αυτόν τον τρόπο θέλησε με αυτό τον τρόπο να τιμήσει την σπουδαία Μαρία Κάλλας, η οποία αποτέλεσε την έμπνευσή του για την κολεξιόν.

Ο ίδιος είπε από τα παρασκήνια σύμφωνα με τον Telegraph: «Η Κάλλας είχε ξεριζωθεί, ήθελα να παρουσιάσω (τις δημιουργίες) σε έναν χώρο που να φέρνει στο μυαλό την ελληνικότητά της. Αυτή η ιδέα του να είναι κάποιος από κάπου και να καταλήγει κάπου αλλού με ενδιαφέρει πολύ. Νομίζω ότι υπάρχουν κάποιοι παραλληλισμοί εκεί».

Εξάλλου, ο ίδιος ο Erdem Moralioglu είναι τουρκικής και βρετανικής καταγωγής – η μάνα του είναι Αγγλίδα και ο πατέρας του Τούρκος – ο οποίος γεννήθηκε και μεγάλωσε στον Καναδά, πριν καταλήξει στη Μεγάλη Βρετανία.

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Dr Nicholas Cullinan OBE (@nicholascullinan)

 

Ο Μοραλίογλου έλαβε το πρώτο του πτυχίο στη μόδα από το Πανεπιστήμιο Ryerson. Αργότερα, έκανε πρακτική άσκηση με τη Vivienne Westwood. Μετακόμισε στο Λονδίνο το 2000 και σπούδασε μόδα στο Royal College of Art.

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Erdem Moralioglu MBE (@erdemlondon)

Μετακόμισε στη Νέα Υόρκη και εργάστηκε με την Diane von Furstenberg και επέστρεψε στο Λονδίνο το 2005, όπου ίδρυσε το εμπορικό σήμα Erdem, το οποίο έκτοτε γνωρίζει τεράστια επιτυχία. 

Αυτός ήταν και ένας από τους λόγους που το Βρετανικό Μουσείο επέτρεψε να γίνει επίδειξη μόδας στην αίθουσα των Γλυπτών. Η υπουργός Πολιτισμού, Λίνα Μενδώνη έκανε λόγο για μηδέν σεβασμό και σημείωσε πως «οι ιθύνοντες του Βρετανικού Μουσείου ευτελίζουν και προσβάλλουν όχι μόνο το μνημείο αλλά και τις οικουμενικές αξίες που αυτό εκπέμπει».

Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι το Βρετανικό Μουσείο επέλεξε να δώσει την αίθουσα του Μουσείου για μια επίδειξη μόδας τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή, καθώς οι συζητήσεις για την επιστροφή των Γλυπτών, που ο λόρδος Έλγιν «ξήλωσε» από τον Παρθενώνα, συνεχίζονται εντατικά ανάμεσα στις δύο πλευρές, ώστε να βρεθεί η χρυσή τομή για τα γλυπτά να επιστρέψουν στην Ελλάδα.

To άρθρο Erdem Moralioglu: Ποιος είναι σχεδιαστής που έκανε επίδειξη μόδας στην αίθουσα των Γλυπτών του Παρθενώνα δημοσιεύτηκε στο NewsIT .


[Πηγή:]www.newsit.gr

Ροή Ειδήσεων

Συγκλονίζει το Ιράν: Ακτιβιστής έραψε τα χείλη του σε ένδειξη διαμαρτυρίας

Γνωστός ακτιβιστής στο Ιράν ράβει καθημερινά τα χείλη...

Τι δηλώνει ο δικηγόρος του ανθρώπου που έστειλε την Μουρτζούκου στο κρατητήριο

Ο εντολέας μου αισθάνεται ανακουφισμένος αυτή τη στιγμή,...

Αθήνας για Χακάν Φιντάν: Κανένα θέμα κυριαρχίας δεν συζητήθηκε

Επίσης, τονίζουν διπλωματικές πηγές, δεν υπήρξε συμφωνία για...

Ο Πεπ Γκουαρντιόλα ανανέωσε το συμβόλαιό του με τη Μάντσεστερ Σίτι

Ο Πεπ Γκουαρντιόλα ανανέωσε το συμβόλαιό του με...

Συγκλονίζει το Ιράν: Ακτιβιστής έραψε τα χείλη του σε ένδειξη διαμαρτυρίας

Γνωστός ακτιβιστής στο Ιράν ράβει καθημερινά τα χείλη του και διαμαρτύρεται στους δρόμους της Τεχεράνης, για την αναφερόμενη αυτοκτονία ενός άλλου ακτιβιστή ...

Τι δηλώνει ο δικηγόρος του ανθρώπου που έστειλε την Μουρτζούκου στο κρατητήριο

Ο εντολέας μου αισθάνεται ανακουφισμένος αυτή τη στιγμή, ο διασυρμός του είναι τεράστιος και είναι σημαντικό γεγονός γι΄αυτόν η σύλληψη σε ψυχολογικό επίπεδο...

Αθήνας για Χακάν Φιντάν: Κανένα θέμα κυριαρχίας δεν συζητήθηκε

Επίσης, τονίζουν διπλωματικές πηγές, δεν υπήρξε συμφωνία για το πλαίσιο συζήτησης για την οριοθέτηση ΑΟΖ και υφαλοκρηπίδας.  ...