Ένας στους δύο Έλληνες μπλοκάρει τις διαφημίσεις σε υπολογιστές και κινητά

Πάνω από ένας στους δύο Έλληνες (52%) έχουν εγκαταστήσει ή/και χρησιμοποιούν λογισμικό Ad Blocker που μπλοκάρει διαφημίσεις στις ηλεκτρονικές συσκευές τους.

Αυτό προκύπτει από την πανελλήνια έρευνα Profiles της Focus Bari|YouGov φέτος τον Μάρτιο σε δείγμα 6.676 ατόμων 18-64 ετών.

Η διείσδυση του Ad Blocker είναι θεαματικά ψηλότερη μεταξύ των ανδρών (59%) σε σχέση με τις γυναίκες (41%) και μεταξύ των νεαρών ηλικιών (67% στις ηλικίες 18-24 ετών έναντι 43% στις ηλικίες 50-64 ετών). Είναι επίσης πολύ πιο διαδεδομένη στα προγράμματα πλοήγησης στο διαδίκτυο (web browsers) μέσω υπολογιστή (37%) απ’ ό,τι στα κινητά τηλέφωνα (12%).

Οι κύριοι λόγοι για τους οποίους οι Έλληνες έχουν εγκαταστήσει Ad Blocker είτε στον browser είτε στο κινητό τους, είναι για να αποφύγουν τις ενοχλητικές διαφημίσεις (70%), να προστατευτούν από ιούς ή κακόβουλα λογισμικά (49%), να βελτιώσουν την εμπειρία «περιήγησής» τους στο Ίντερνετ και να αυξήσουν την online ασφάλειά τους.

Ροή Ειδήσεων

Τασούλας: Συλληπητήρια για τον θάνατο του Αλέξη Πολίτη

Ο Αλέξης Πολίτης ήταν ένας «διανοητής που μετέτρεψε...

Καιρός: Συννεφιά και τοπικές βροχές σήμερα Κυριακή των Βαΐων

Στους 20 βαθμούς αναμένεται να φτάσει ο υδράργυρος...

Η «μηχανή προπαγάνδας» του Μασκ δεν έχει τις ρίζες της στην πραγματικότητα

Του Justin Fox, αναλυτή του Bloomberg - Τι δείχνουν τα στοιχεία για το κόστος των μεταναστών στο ασφαλιστικό σύστημα των ΗΠΑ - Τα...

Τασούλας: Συλληπητήρια για τον θάνατο του Αλέξη Πολίτη

Ο Αλέξης Πολίτης ήταν ένας «διανοητής που μετέτρεψε το έντονο ενδιαφέρον του για τη λαογραφία, τη λογοτεχνία, την ιστορία σε πλούσιο έργο γεμάτο...

Δένδιας: Οι νέοι να συνομιλήσουν με το ελληνικό και χριστιανικό παρελθόν τους

Ομιλία του υπουργού Άμυνας μετά το τρισάγιο για την ηρωική έξοδο του Μεσολογγίου - «Οι Ελεύθεροι Πολιορκημένοι κατέβαλαν ενσυνειδήτως και αγογγύστως υπέρτατο φόρο» ...