Ένας στους δύο Έλληνες μπλοκάρει τις διαφημίσεις σε υπολογιστές και κινητά

Πάνω από ένας στους δύο Έλληνες (52%) έχουν εγκαταστήσει ή/και χρησιμοποιούν λογισμικό Ad Blocker που μπλοκάρει διαφημίσεις στις ηλεκτρονικές συσκευές τους.

Αυτό προκύπτει από την πανελλήνια έρευνα Profiles της Focus Bari|YouGov φέτος τον Μάρτιο σε δείγμα 6.676 ατόμων 18-64 ετών.

Η διείσδυση του Ad Blocker είναι θεαματικά ψηλότερη μεταξύ των ανδρών (59%) σε σχέση με τις γυναίκες (41%) και μεταξύ των νεαρών ηλικιών (67% στις ηλικίες 18-24 ετών έναντι 43% στις ηλικίες 50-64 ετών). Είναι επίσης πολύ πιο διαδεδομένη στα προγράμματα πλοήγησης στο διαδίκτυο (web browsers) μέσω υπολογιστή (37%) απ’ ό,τι στα κινητά τηλέφωνα (12%).

Οι κύριοι λόγοι για τους οποίους οι Έλληνες έχουν εγκαταστήσει Ad Blocker είτε στον browser είτε στο κινητό τους, είναι για να αποφύγουν τις ενοχλητικές διαφημίσεις (70%), να προστατευτούν από ιούς ή κακόβουλα λογισμικά (49%), να βελτιώσουν την εμπειρία «περιήγησής» τους στο Ίντερνετ και να αυξήσουν την online ασφάλειά τους.

Ροή Ειδήσεων

Ο Πεπ Γκουαρντιόλα ανανέωσε το συμβόλαιό του με τη Μάντσεστερ Σίτι

Ο Πεπ Γκουαρντιόλα ανανέωσε το συμβόλαιό του με τη Μάντσεστερ Σίτι για δύο ακόμη χρόνια και θα συνεχίσει να αποτελεί τον προπονητή των...

«Η συμμορία της συμφοράς» έκανε την πιο ανατρεπτική πρεμιέρα

Με… στεφάνια και κόλλυβα πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα (18.11.2024) η πρεμιέρα της...

Apple: Αυτό είναι το iPhone 16 με εργαλεία Apple Intelligence

Γεγονός το iPhone 16 της Apple, η παρουσίαση του οποίου έγινε...