Στην έγκριση της ένεσης κατά των ρυτίδων Daxxify, από την Revance Therapeutics, προχώρησε η Αμερικανική Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων (FDA), εισάγοντας στο «παιχνίδι» έναν ανταγωνιστή στο Botox της AbbVie, που κυριαρχεί στην εν λόγω αγορά.
Όπως διαπιστώθηκε στο πλαίσιο μελέτης, η ένεση της Revance -υπό την εμπορική ονομασία Daxxify- μπορεί να μειώνει την «ένταση» των ρυτίδων για περίπου έξι μήνες, όπως αναφέρει το Reuters.
Η ένεση με Daxxify, φαίνεται ικανή να αποτελέσει μια ελκυστική εναλλακτική σε σχέση με τα υπάρχοντα προϊόντα, καθώς μπορεί να παρέχει μεγάλης διάρκειας αποτελέσματα με έως δύο εφαρμογές θεραπείες το χρόνο, όπως τονίζει ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Μαρκ Φόλεϊ.
Αισθητική ιατρική
Σημειώνεται πως το γνωστό σε όλους πλέον Botox σημείωσε μεγάλη επιτυχία μετά το λανσάρισμά του το 2002. Το Botox, έφερε επανάσταση στην αισθητική ιατρική και έγινε επιτυχία μεταξύ των ενηλίκων, των baby boomers και της γενιάς Generation X.
Είχε εγκριθεί από τις αρμόδιες αμερικανικές αρχές για την αντιμετώπιση των ρυτίδων ανάμεσα στα φρύδια. Περιήλθε στην AbbVie μέσω της εξαγοράς της Allergan, ύψους 63 δισ. δολαρίων και έχει επίσης έγκριση για θεραπευτική χρήση στους χρόνιους πονοκεφάλους – ημικρανίες.
Άγνωστη η τιμή
Η Revance δεν αποκάλυψε την τιμή του Daxxify, επικαλούμενη ανησυχίες λόγω ανταγωνισμού αλλά και των εκπτώσεων στον όγκο των παραγγελιών. Όμως άφησε να εννοηθεί ότι θα είναι σχετικά υψηλότερη λόγω της ανθεκτικότητας – διάρκειας του φαρμάκου.
Οι πωλήσεις του Botox για χρήση αισθητικού χαρακτήρα έφτασαν τα 862 εκατ. δολάρια το πρώτο εξάμηνο του έτους. Ο Κεν Κατσιατόρε, αναλυτής της Cowen and Co, είπε πως γιατροί ανέμεναν το Daxxify να φτάσει περίπου το μισό μέγεθος του Botox σε τρία χρόνια, και ότι θα μπορούσε εύκολα να ξεπεράσει το ένα δισ. δολάρια σε πωλήσεις.
Η έγκριση του Daxxify βασίστηκε στα δεδομένα που δημιουργήθηκαν στο πρόγραμμα κλινικών δοκιμών Φάσης 3 SAKURA (SAKURA 1, 2, 3), το οποίο περιελάμβανε περισσότερους από 2.700 ασθενείς και περίπου 4.200 θεραπείες.